سال ایده‌آلی داشتیم/ حضور نماینده اصفهان در لیگ برتر آقایان در اولویت است

رئیس هیأت ووشو استان اصفهان گفت: حضور نماینده اصفهان در لیگ برتر ووشو آقایان و تجهیز خانه ووشو اصفهان از اولویت‌های برنامه هیأت ووشو استان اصفهان است.

سال ایده‌آلی داشتیم/ حضور نماینده اصفهان در لیگ برتر آقایان در اولویت است

محسن روناسی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خصوص فعالیت‌های هیأت ووشو استان اصفهان در سالی که رو به پایان است، اظهار داشت: تقریباً 95 درصد از برنامه‌های هیأت طبق تقویم ورزشی تنظیم شده ابتدای سال به انجام رسید و اتفاقات خوبی در این مدت رخ داد. هیأت ووشو استان اصفهان برای چهارمین سال پیاپی به عنوان هیأت برتر در کشور معرفی شد.
وی گفت: در بُعد قهرمانی سال پر باری داشتیم و در مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف آقایان و بانوان صاحب عنوان‌های قهرمانی شدیم. همچنین برای اولین‌بار میزبان مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان آقایان بودیم که عنوان سومی تیمی و مقام اول بخش تالو این دوره از رقابت‌ها را به دست آوردیم. در تورنمنت‌های بین‌المللی نیز ووشوکاران اصفهان موفق به کسب مدال‌های طلا شدند.
روناسی بیان کرد: اتفاق خاص هیأت ووشو استان اصفهان در سال 95 بانوان هیأت رزمی در سازمان فرهنگی تفریحی به عنوان یکی از عضوهای هیأت‌های افتخاری کمیته های ورزش های رزمی شرکت کرد.
وی خاطرنشان کرد: به دلیل مشکلات مالی امسال تیم آقایان اصفهان نتوانست در لیگ برتر حضور داشته باشد اما جذب اسپانسر برای حضور تیم آقایان استان اصفهان در لیگ برتر سال آینده در اولویت برنامه‌های هیأت است.
رئیس هیأت ووشو استان اصفهان تأکید کرد: سال آینده ادامه برنامه‌های هیأت را با جدیت ادامه می‌دهیم. تجهیز خانه ووشو جزو اولین برنامه‌های هیأت ووشو استان اصفهان است که انشالله با اعتبار خوبی که از طریق بخش خصوصی به‌دست آوردیم این سالن اوایل سال 96 که به صورت کامل تجهیز می‌شود.
روناسی افزود: در مجموع سال 95 برای هیأت ووشو استان اصفهان سال ایده‌آل و خوبی بود. تنها در بخش ساندای آقایان کمی ضعیف بودیم که این بخش را نیز سال آینده تقویت خواهیم کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار