یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ،نرخ بلیت پرواز رفت‌وبرگشت اصفهان-نجف

نایب رییس انجمن صنفی کارفرمایان دفاترخدمات مسافرتی اصفهان گفت: نرخ بلیت پرواز رفت و برگشت با هواپیما از اصفهان به نجف برای ایام اربعین، مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و برای پرواز یک طرفه ۶۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

نایب رییس انجمن صنفی کارفرمایان دفاترخدمات مسافرتی اصفهان گفت: نرخ بلیت پرواز رفت و برگشت با هواپیما از اصفهان به نجف برای ایام اربعین، مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و برای پرواز یک طرفه ۶۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

کاووس مسعودی در گفتگو با ایمنا، پیرامون گران فروشی بلیت پروازها اربعین، اظهار داشت: در رابطه با مسایل اربعین، سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان حج و زیارت به عنوان متولیان امر برنامه ریزی های لازم را انجام داده اند.

وی با بیان اینکه سازمان هواپیمایی کشور نرخ بلیت را تعیین کرده است، بیان داشت: بر این اساس نرخ بلیت رفت و برگشت با هواپیما از اصفهان به نجف برای ایام اربعین، مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و برای پرواز یک طرفه ۶۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

نایب رییس انجمن صنفی کارفرمایان دفاترخدمات مسافرتی اصفهان با بیان اینکه نرخ مصوب با واقعیت نباید فاصله داشته باشد، تاکید کرد: بر اساس اعلام سازمان هواپیمایی کشوری، زمان پروازهای اربعین حسینی از ۱۳ آبان آغاز و تا ۲۲ آبان ماه جاری ادامه خواهد داشت و هر گونه فروش خارج از نرخ اعلام شده تخلف محسوب می شود و در صورت ارسال شکایات از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.cao.ir به طور حتم با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه رسیدگی به تخلفات مربوط به تورهای زیارتی به عهده سازمان حج و زیارت است، تصریح کرد: برنامه ریزی ها در خصوص تورهای اربعین توسط سازمان حج و زیارت انجام شده و این سازمان از طریق سایت خود آژانس هایی که بند «الف» دارند یا به قولی مجاز هستند، را مشخص کرده است.

مسعودی افزود: مردم می توانند با مراجعه به آژانس های مجاز سطح شهر، نسبت به ثبت نام برای انجام سفر اربعین خود اقدام کنند.

وی یادآور شد: پلیس فتا نیز در این راستا هشدار داده که مردم برای تهیه بلیت به سایت های غیرمجاز مراجعه نکنند و در این خصوص تنها از طریق دفاتر خدمات زیارتی مجاز اقدام نمایند تا اگر موردی به وجود آمد بتوانند آن را پیگیری کنند.

‌نایب رییس انجمن صنفی کارفرمایان دفاترخدمات مسافرتی اصفهان خاطرنشان کرد: در خصوص تورهای سفر اربعین فقط سازمان حج و زیارت پاسخگو است و مردم در صورت مشاهده تخلف می توانند با مراجعه به سایت samah.haj.ir در قسمت پاسخگویی به شکایات اقدام کنند تا پیگیری های لازم انجام شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار