ارائه خدمات پلیس گردشگری به توریست‌های خارجی در طول شبانه روز

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه هدف پلیس گردشگری این فرماندهی نمایش چهره مهربان ناجا به گردشگران است از ۲۴ساعته شدن ارائه خدمات این پلیس به گردشگران خارجی خبر داد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه هدف پلیس گردشگری این فرماندهی نمایش چهره مهربان ناجا به گردشگران است از ۲۴ساعته شدن ارائه خدمات این پلیس به گردشگران خارجی خبر داد.
به گزارش تسنیم ، سردار مهدی معصوم بیگی اظهار داشت: با توجه به اینکه استان اصفهان عنوان قطب گردشگری کشور و یکی از مکان‌هایی است که مورد توجه خاص توریست‌های خارجی بوده و همه ساله شاهد حضور تعداد بی شماری از گردشگران در این استان هستیم به همین جهت لازم بود تا پلیس هم برنامه‌ریزی خاصی در این زمینه در نظر بگیرد تا هم بتواند به توریست‌های خارجی خدمات انتظامی خود را به راحتی ارائه کند و هم چهره مهربانانه ناجا را برای آنان به نمایش بگذارد.
وی افزود: بر همین اساس ایستگاه پلیس گردشگری در میدان تاریخی امام (ره) احداث شد و از نیروهای مسلط به زبان‌های خارجی در این ایستگاه استفاده به عمل آمد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه نیروهای مستقر در این ایستگاه به زبان‌های انگلیسی و چینی، آلمانی، فرانسوی و ایتالیایی مسلط هستند، گفت: توریست‌های خارجی هنگامی که با این نیروها مواجه می‌شوند ابراز تعجب می‌کنند و برایشان باورکردنی نیست که در ایران پلیسی ویژه راهنمایی و ارائه خدمات برای آنان تاسیس شده باشد.
وی افزود: بیشتر توریست‌های خارجی عنوان می‌کنند که قبل از اینکه به ایران سفر کنند تصورشان از پلیس ایران یک نیروی جدی و خشن بوده اما هنگامی که با برخورد مهربانانه و صمیمی پلیس‌های گردشگری مواجه شدند سبب شد که ذهنیت آنها نسبت به این موضوع تغییر کند.
فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: در نیمه نخست امسال نزدیک به 2 هزار نفر از توریست‌های خارجی از ملیت‌های مختلف شامل آلمان، فرانسه، بلژیک، هلند، چین، هنگ کنگ، تایلند، سنگاپور، آفریقای جنوبی، دانمارک، سوئیس، آمریکا، روسیه، لهستان و سوئد به ایستگاه پلیس گردشگری مراجعه و از خدمات این پلیس بهره مند شدند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار