هوشمند سازی ۲۰ پارکینگ شهرداری اصفهان

مدیرعامل شرکت مهندسی نیک اندیش گفت: نزدیک به ۱۲۰ پارکینگ در سطح وجود دارد که ۳۸ مورد آن متعلق به شهرداری اصفهان است و از این تعداد حدود ۲۰ پارکینگ هوشمند سازی شده اند.

مدیرعامل شرکت مهندسی نیک اندیش گفت: نزدیک به ۱۲۰ پارکینگ در سطح وجود دارد که ۳۸ مورد آن متعلق به شهرداری اصفهان است و از این تعداد حدود ۲۰ پارکینگ هوشمند سازی شده اند.

احمد رضا طحانیان در گفتگو با ایمنا اظهارکرد: شرکت مهندسی نیک اندیش در سال ۱۳۷۲ به عنوان الگوی اجرایی فعالیت های شهرداری به ویژه در حوزه ترافیک شهر راه اندازی شد.

وی با اشاره به اینکه شرکت مهندسی نیک اندیش در ۳ حوزه برنامه ریزی و طراحی، تولید و خدمات فعالیت می کند، گفت: در حوزه برنامه ریزی و طراحی پروژه های طراحی هندسی، معابر و ترافیک و در حوزه تولید نصب تابلو و خط کشی معابر انجام می شود.

مدیرعامل شرکت نیک اندیش با اشاره به اینکه در حوزه تولید و خدمات پروژه های ترافیکی شهر عملیاتی می شود، گفت: نصب تابلوهای راهنمایی مسیر، دوربین های تشخیص پارکومتری ، دوربین های بزرگراه ها، طراحی هندسی ایمنی و غیره توسط کارشناسان مجرب اصفهانی این شرکت انجام می شود.

وی تاکید کرد: اجرای طرح های ترافیکی همچون نصب تابلوها و تجهیزات، نصب سیستم های هوشمند و غیره توسط جوانان باعث شده که شهراصفهان، در این رابطه رتبه دوم را در کشور به خود اختصاص دهد.

مدیرعامل شرکت نیک اندیش در ادامه با بیان اینکه این شرکت در بسیاری از زمینه ها از توانمندی شرکت های دیگر استفاده می کند به طوری که تاکنون با ۱۵۰ شرکت دیگر تعامل برقرار کرده است، عنوان کرد: یکی از اهداف شهرداری کوچک سازی و استفاده از توان های مختلف دیگر شرکت هاست از همین رو شرکت نیک اندیش از این امر استنثا نمانده و توانسته برای رسیدن به اهداف خود با دیگر شرکت ها ارتباط برقرار کند.

طحانیان با اشاره به اینکه باید ایده های شهروندان، دانشگاه ها و مجموعه حمل و نقل به یک محصول تبدیل شود، اضافه کرد: برای ایجاد یک محصول همه با هم باید یک دل باشند تا شاهد شهری زیبا و پویا باشیم.

وی گفت: طرح های شرکت نیک اندیش همچون طرح پایه ها، تابلوها و دوربین های تشخیص پاراکومتری در کشورها و شهرهای دیگر استفاده شده است.

مدیرعامل شرکت نیک اندیش با بیان اینکه زمانی که شهر بزرگ می شود تجهیزات و نگهداری تجهیزات از اهمیت بالایی برخوردار می شود، اظهار کرد: نگهداری و نصب تجهیزات شهری بسیار مهم است از همین رو نیروهای متخصص برای تجهیز و نگهداری از دوربین های ثبت تخلف، دوربین های نظارتی، تابلوهای متغیری خبری و غیره در شرکت حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر پل های مکانیزه و پارکینگ های سطح شهر از دیگر اقدامات این شرکت است، خاطرنشان کرد: نزدیک به ۱۲۰ پارکینگ در سطح شهر وجود دارد که ۳۸ مورد آن متعلق به شهرداری اصفهان است که از این تعداد حدود ۲۰ پارکینگ هوشمند سازی شده است.

طحانیان یادآور شد: شهرداری اصفهان فرهنگ سازی استفاده از دوچرخه را در بین شهروندان نهادینه کرده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۵۰ ایستگاه دوچرخه در سطح شهر وجود دارد که شهروندان می توانند به صورت رایگان دوچرخه های خود را تعمیر کنند، گفت: همچنین شهروندان می توانند در پارکینگ های شهرداری دوچرخه های خود را به صورت رایگان پارک کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: سالیانه بیش از ۱۵ میلیارد تومان برای خط کشی سطح شهر هزینه می شود که به دلیل آلودگی هوا، عدم بارندگی و نوع آسفالت، خط کشی ها به صورت واضح دیده نمی شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار