افضل: وقتی حکم اخراج من را صادر می‌کنند کاری نمی‌توانم بکنم

سرمربی سابق تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند با بازیکنان تیم رابطه بهتری داشت و نسبت به من حس خوبی نداشت و بعد از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا رفتارشان با کادر فنی عوض شده بود.

سرمربی سابق تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند با بازیکنان تیم رابطه بهتری داشت و نسبت به من حس خوبی نداشت و بعد از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا رفتارشان با کادر فنی عوض شده بود.

علیرضا افضل در گفتگو با ایمنا در مورد شرایط بازی با تأسیسات دریایی تهران و اخراج او و احمد باغبانباشی پس از این مسابقه، اظهار کرد: در بازی مقابل تأسیسات دریایی با وجود اینکه خوب بازی می‌کردیم اما نتیجه لازم را به دست نمی‌آوردیم و گل‌هایی که باید وارد دروازه حریف می‌کردیم را نمی‌زدیم و خیلی هم راحت گل می‌خوردیم.

وی افزود: امسال در تمام تیم مشکل گلزنی داشتیم و در مقابل هم خیلی راحت گل می‌خوردیم. همچنین شرایط دروازه‌بان تیم مثل سال‌های قبل نبود.

افضل بیان کرد: مدیران باشگاه گیتی‌پسند علاقه‌مند بودند تیمشان در صدر جدول باشد. سال گذشته به جز نیم‌فصل دوم که تیم نتایج خوبی به دست نیاورده بود، در نیم‌فصل اول نتیجه لازم را گرفته بودند و امسال هم به دنبال این بودند که در نیم‌فصل اول نتیجه لازم را به‌دست آورند.

سرمربی سابق تیم فوتسال گیتی‌پسند خاطرنشان کرد: درست است کسب عنوان قهرمانی برای باشگاه گیتی‌پسند مهم بود اما نمی‌دانم دلیل تصمیم هیأت مدیره باشگاه گیتی‌پسند چه بود که به‌صورت ناگهانی و یک ساعت بعد از پایان بازی سریع عکس‌العمل نشان دادند و من و احمد باغبانباشی را اخراج کردند.

افضل تأکید کرد: اگر کادر فنی تیم خوب نبود کلاً باید نفرات کادر فنی تیم را عوض می‌کردند نه اینکه تنها من و باغبانباشی را از تیم جدا کنند.

وی در پاسخ به اینکه چه واکنشی به تصمیم هیأت مدیره باشگاه نشان دادید، گفت: وقتی حکم اخراج من را صادر می‌کنند کاری نمی‌توانم بکنم. کار باشگاه را قبول دارم. در یکی، دو روز آینده برای تصفیه قراردادم به باشگاه می‌روم تا صحبت‌های لازم را انجام دهیم و ببینم نظرشان برای چگونگی تصفیه قرارداد چیست.

سرمربی سابق تیم فوتسال گیتی‌پسند تصریح کرد: جنتی مدیرعامل باشگاه با بازیکنان صمیمیت بیشتری داشت و رابطه‌اش با آن‌ها بهتر بود تا با سرمربی تیم و نسبت به من احساس خوبی نداشت.

افضل اضافه کرد: از زمانی که قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا را از دست دادیم، رفتار باشگاه گیتی‌پسند با کادر فنی تیم عوض شد. چند نفر از ملی‌پوشان تیم هم برای خود مربی هستند و کار خودشان را انجام می‌دادند و کاری که ما از آن‌ها می‌خواستیم را در زمین اجرا نمی‌کردند که شاید کار ما را قبول نداشتند و بیشتر دوست داشتند به سبک تیم ملی بازی کنند.

وی در پایان گفت: امیدوارم تیم فوتسال گیتی‌پسند با سرمربیگری حسین شمس که زمانی در تیم ملی مربی خودم هم بوده است، موفق و سربلند باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار