آخرین وضعیت دختر بازمانده از حادثه خودکشی اصفهان

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گفتگو با اصفهان امروز درباره آخرین وضعیت دختر مجروح حادثه سقوط از پل چمران که همراه دوستش اقدام به خودکشی کرده بود تصریح کرد: سطح هوشیاری بیمار کامل شده است و جااندازی دررفتگی‌ها صورت گرفته و امروز فرآیند پیچ‌و‌پلاک پای راست و چپ وی انجام شد.

لادن سلطانی - مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گفتگو با اصفهان امروز درباره آخرین وضعیت دختر مجروح حادثه سقوط از پل چمران که همراه دوستش اقدام به خودکشی کرده بود تصریح کرد: سطح هوشیاری بیمار کامل شده است و جااندازی دررفتگی‌ها صورت گرفته و امروز فرآیند پیچ‌و‌پلاک پای راست و چپ وی انجام شد.

کیانوش جهانپور افزود: مصدوم کماکان در ICU بستری است و به‌تدریج امکان انتقال به بخش دارد. به گفته وی، ضایعات به‌صورت شکستگی و خردشدگی متعدد در هردو مچ پا و دررفتگی مفاصل مچ پای راست و چپ، شکستگی مهره‌های کمری، زخم باز، آسیب و پارگی برخی تاندون‌ها و اعصاب پای راست و چپ است. مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بابیان اینکه ممکن است مصدوم حتی به پنج عمل جراحی دیگر در اندام‌ها و ستون فقرات نیاز داشته باشد خاطرنشان کرد: این مصدوم حداقل تا شش ماه آینده به درمان و توان‌بخشی نیاز دارد، اما بدون نیاز به عصا از شش ماه تا یک سال آینده قادر به راه رفتن خواهد بود. جهانپور گفت: ازآنجاکه وی با دست‌وپا سقوط کرده، صدمات شدیدی به این نواحی واردشده، اما خوشبختانه سر مصدوم احتمالاً در اثر برخورد با پیکر نفر دومی که خودکشی کرده، سالم و بدون آسیب‌دیدگی است. لازم به یادآوری است پیش از ظهر 29 مهرماه جاری دو دختر 17 و 18 ساله خود را از پل چمران اصفهان به پایین پرت کردند که یکی از آنها جان باخت و نفر دوم تحت درمان است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار