فعال‌ترین استان کشور در گلف اصفهان است

رییس هیئت گلف استان اصفهان گفت: جذابیت و یادگیری راحت وسریع مینی گلف و بهکاپ می‌تواند در رشد وتوسعه این رشته در استان اصفهان به ما کمک کند.

رییس هیئت گلف استان اصفهان گفت: جذابیت و یادگیری راحت وسریع مینی گلف و بهکاپ می‌تواند در رشد وتوسعه این رشته در استان اصفهان به ما کمک کند.
فرهاد رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا ، درخصوص همگانی کردن ورزش گلف، اظهار کرد: برای همگانی کردن مینی‌گلف برنامه‌های بسیاری در نظر داریم. این رشته برای افراد بسیار مفرح و جذاب است. رشته مینی‌گلف به دلیل عدم نیاز به مهارت و تخصص خاص برای افراد از جذابیت بالایی برخورددار است و هر شخص با چندجلسه تمرین و آشنایی با قوانین این بازی می‌تواند به راحتی به این بازی بپردازد.
وی افزود: طرح‌های همگانی کردن مینی‌گلف به صورت پایلوت آماده شده است. برنامه‌ها به صورت مستمر و تا پایان سال هر ماه دو برنامه در اماکن عمومی برگزار می‌شود. منتظر مشخص شدن مدیران و وضعیت بخش‌های که در شهرداری با آنها بایستی ارتباط برقرار کنیم، هستیم تا بتوانیم به توافقات و برنامه‌های مشترک با شهرداری بپردازیم و در سطح پارک‌ها این برنامه‌ها را اجرا کنیم، چرا که بخشی از این طرح‌ها مربوط به شهرداری است.
رییس هیئت گلف استان اصفهان گفت: پس از مسلط شدن در برنامهٔ پارک‌ها این برنامه را در هتل‌ها نیز ادامه می‌دهیم.
وی با بیان اینکه نسبت به مینی‌گلف بسیار خوش بین هستم، افزود: از برنامه‌هایی که در این زمینه داشته‌ایم استقبال خوبی شده است.
رییس هیئت گلف استان اصفهان با اشاره به هرم سلامتی تصریح کرد: اساس هرم سلامتی ورزش همگانی و تفریحی است. یکی از بهترین ورزش‌های تفریحی مینی‌گلف است. اجرای ورزش مینی‌گلف نسبت به گلف بسیار راحت‌تر است و ریسک آسیب پذیری بسیار پایین‌تری دارد. شدت این ورزش با ورزش‌های سلامت محور همسان است و برای افراد جذاب و مفرح است.
رحیمی در خصوص روند پیشرفت بهکاپ نیز تصریح کرد: روند پیشرفت بهکاپ نیز همانند مینی‌گلف است. این رشته‌ها هنوز نوپا هستند. در کشور به نسبت استان اصفهان فعالیتی دراین رشته مشاهده نمی‌شود. فعال‌ترین استان در گلف اصفهان است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار