پیشتازی مدیریت شهری شاهین شهر، در برخی از اقدامات عمرانی استان

رسول زرگرپور استاندار اصفهان در آیین افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری شاهین شهر گفت: خداوند را شاکریم که این فرصت را به ما داد که در معیت مسؤولان بزرگوار شاهین شهر، تعداد قابل توجهی از طرح های مهم و اثرگذار شاهین شهر را افتتاح و به مردم فرهیخته شهر هدیه نماییم.

رسول زرگرپور استاندار اصفهان در آیین افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری شاهین شهر گفت: خداوند را شاکریم که این فرصت را به ما داد که در معیت مسؤولان بزرگوار شاهین شهر، تعداد قابل توجهی از طرح های مهم و اثرگذار شاهین شهر را افتتاح و به مردم فرهیخته شهر هدیه نماییم.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه مجموعه مدیریت شهری اعم از شهردار و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر توانسته اند امکانات و خدمات بسیار خوبی را برای شهروندان شهر به ارمغان آورند و مجموعه مدیریت شهری با برنامه ریزی های هدفمند و هوشمندانه در شهر در برخی از اقدامات عمرانی ، از مدیریت شهری اصفهان نیز بالاتر گام برداشته اند و این مهم را باید به مردم و مدیریت شهری شاهین شهر تبریک و تهنیت عرض نمود.

زرگر پور خاطر نشان کرد: شاهین شهر ایرانی کوچک با مردمانی بزرگ است و به این دلیل باید بهترین امکانات و خدمات را در اختیار داشته باشند و اینک توسعه هوشمند و همراه با خلاقیت برای شهروندان شاهین شهری فراهم گردیده است.

استاندار اصفهان ادامه داد: در سه سال و نیم گذشته علی رغم شرایط نامناسب مالی در ادارات و نهادها خصوصاً شهرداری ها ، در استان بالغ بر 12700 پروژه خدماتی، عمرانی، زیربنایی و سرمایه گذاری با اعتباری بالغ بر 105 هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است که حدود 55 درصد از پروژه ها با مشارکت بخش خصوصی احداث شده و این مهم حاکی از عزم ملی در احداث پروژه های عمرانی در سطح استان است و استان اصفهان یک استان سرآمد در داخل و خارج از کشور است و این سرآمدی باید با سعی و تلاش مجدانه ادامه یابد.

زرگر پور گفت : شهرداری ها نوعی حکومت محلی و از افتخارات جمهوری اسلامی ایران می باشند و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها نیز به عنوان یک نوع مردم سالاری پیشرفته ای که اصل مدیریت محلی را به عهده گرفته اند برای مردم خدمت می کنند .

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به انتخابات سال آینده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها اشاره گفت: ما باید دست در دست یکدیگر با وحدت و همبستگی در مسیری قرار بگیریم که انتخابات سال آینده را باشکوه ، پر ابهت، با امنیت و سلامت کامل برگزار کرده تا چشم طمع دشمنان کور شود.


شاهین شهر، شهری مستعد و نمونه در استان است

زرگر پور افزود : شاهین شهر، شهری مستعد و نمونه در استان است و از تمام مسؤولان شاهین شهر که شبانه روز برای توسعه و آبادانی شهر و به منظور رفاه و آسایش شهروندان تلاش و همت می نمایند قدردانی و تشکر می نمایم.

حسین امیری شهردار شاهین شهر نیز در این آیین ضمن خیر خوش آمد به حضار گفت: خوشبختانه در دو سال گذشته عزم راسخی در مجموعه مدیریت شهری شاهین شهر ایجاد شده و با اتحاد و همدلی پروژه های بسیار ارزشمندی تقدیم شهروندان فهیم شهر گردیده و حاصل این مهم میزبانی شهرداری شاهین شهر از معاون رئیس جمهور، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و استاندار اصفهان در بهره برداری از پروژه های عمرانی و در شش مرحله بوده است.

وی در ادامه افزود: فاز یک مجموعه تفریحی گردشگری شاهین شهر با مساحت 15 هکتار، فرهنگسرای هنر و بوستان مجاور آن در محله خانه کارگر به مساحت 4800 متر مربع ، ایستگاه هوشمند اتوبوس شهید خرازی به مساحت 252 متر مربع ، فرهنگسرای دانش و خلاقیت و بوستان مجاور آن در خیابان شهید بهشتی(مخابرات) به مساحت 1400 متر مربع ، مدرسه شهدای مدافع حرم در محله شهید ردانی پور به مساحت 1600 متر مربع و سکوی بار انداز زباله به مساحت 10000 متر مربع و مجموعاً با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال از جمله پروژه هایی بود که امروز به دست استاندار اصفهان و سایر مسؤولان به بهره برداری رسید و تقدیم شهروندان فهیم شهر شده است.

امیری گفت : شهرداری شاهین شهر به طور میانگین هر یکصد روز یک آیین افتتاحیه در شهر داشته است و بزرگترین فرهنگسرای شهر به نام فرهنگسرای خانواده و پارکینگ طبقاتی آدینه با ظرفیت حدود 400 خودرو در سه ماه اول سال آینده به بهره برداری خواهد رسید و از استاندار اصفهان که همواره با رهنمودهای دلسوزانه خود باعث دلگرمی شهرداری می شوند ، سپاسگزاری کرد .

امیری همچنین از تمام کارکنان شهرداری شاهین شهر ، طراحان و پیمانکاران پروژه های عمرانی شهرداری که در زمان مقرر پروژه های مورد نظر را به بهره برداری رساندند، تشکر کرد.


توسعه و آبادانی شاهین شهر در عزم راسخ مدیران شهری است

حجت الاسلام و المسلمین روح الله بیدرام رئیس شورای اسلامی شاهین شهر نیز در این مراسم ضمن خیر مقدم به حاضران گفت: به لطف خداوند و همت مسؤولان استان اصفهان خصوصاً استاندار، معاونان ایشان و حمایت های شایسته در کمیسیون های بالادستی و کارگروه های زیر بنایی از شهرداری شاهین شهر پروژه های فراوان در سطح شهر افتتاح شده است.

وی در ادامه افزود: در دوره چهارم شورای اسلامی شهر با برنامه ریزی های کارشناسی شده علاوه بر تکمیل پروژه های نیمه تمام دوره قبل، تمامی پروژه های طراحی و کلنگ زنی شده افتتاح یا در آینده نزدیک و در همین دوره شورا به بهره برداری خواهند رسید.

بیدرام خاطر نشان کرد: توسعه و آبادانی شاهین شهر در عزم راسخ مدیران شهری و حمایت های مسؤولان ارشد شهر و با تلاش های شبانه روزی شهردار و کارکنان شهرداری میسر شده که ایشان باعث افتخار ما و شهر هستند.

گفتنی است با حضور استاندار اصفهان، امام جمعه شاهین شهر ،نماینده مردم شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر، معاونان و مدیران عامل سازمان های تابعه شهرداری شاهین شهر ، مسؤولان شهر و مردم شاهین شهر، شش پروژه شهری با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال به بهره برداری و تقدیم شهروندان شریف شاهین ش
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار