تکابی: استانداردسازی خانه تنیس روی میز در اولویت است

رئیس هیأت تنیس روی میز استان اصفهان گفت: امیدوارم با تلاش بیشتر و تعامل و همکاری مسئولان بتوانیم امسال تورنمنت بین‌المللی تنیس روی میز را در اصفهان برگزار کنیم.

تکابی: استانداردسازی خانه تنیس روی میز در اولویت است

مهدی تکابی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خصوص فعالیت‌های هیأت تنیس روی میز استان اصفهان در سالی که گذشت، اظهار کرد: مهم‌ترین اتفاق سال 95 هیأت تنیس روی میز استان اصفهان توجه ویژه به استعدادیابی و برگزاری چهار جشنواره استعدادیابی برای اولین‌بار در تاریخ تنیس روی میز کشور بود که خروجی خوبی را هم برای استان و کشور در بر داشت.
وی ادامه داد: راه‌اندازی لیگ استانی به صورت رفت و برگشت، کسب موفقیت‌های متعدد تیم‌های رده‌ سنی پایه استان اصفهان در مسابقات قهرمانی کشور، قهرمانی تیم جوانان پسران ذوب آهن و تیم بانوان ذوب آهن در مسابقات لیگ برتر سال 95 از جمله افتخارات تنیس روی میز استان اصفهان به‌شمار می‌رود.
تکابی گفت: با توجه به تقویم مفصل مسابقات استانی و میزبانی مسابقات کشوری، در مجموع سال پرکاری را پشت‌سر گذاشتیم.
رئیس هیأت تنیس روی میز استان اصفهان افزود: در تلاش هستیم تورنمنت بین‌المللی با رنکینگ فدراسیون جهانی که قرار بود سال گذشته با عنوان جام فجر در اصفهان برگزار کنیم و موفق به برگزاری آن نشدیم را در سال 96 با تلاش بیشتر و تعامل بهتر با مسئولان استانی و کشوری برگزار کنیم.
استاندارسازی خانه تنیس روی میز در اولویت برنامه های سال 96
تکابی در خصوص مهم‌ترین برنامه‌اش در سال 96 برای هیأت تنیس روی میز استان اصفهان، عنوان کرد: تعمیرات اساسی خانه تنیس روی میز اصفهان به منظور بهبود کیفیت سخت‌افزاری، مهم‌ترین برنامه‌ای است که در اولویت تمام برنامه‌های تقویم سال 96 هیأت تنیس روی میز استان اصفهان است تا این مکان به استانداردهای کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا و فدراسیون جهانی برسد.
وی اضافه کرد: امیدواریم در سال 96 با توجه ویژه به استعدادیابی و همچنین برگزاری جشنواره‌هایی در این زمینه رشد 100 درصدی را نسبت به سال گذشته داشته باشیم.
سال 95 سخت ترین سال هیأت استان از نظر مالی بود
تکابی اضافه کرد: در مجموع سال 95 از نظر مالی سالی بسیار سخت بود تا جایی‌که در طول دوران مدیریتم از نظر مالی چنین سالی را تجربه نکرده بودم اما از نظر تعامل، همدلی و موفقیت‌های کسب شده از این تعامل در طول تاریخ تنیس روی میز کشور، سال 95 سالی بی‌نظیر برای تنیس روی میز استان اصفهان بود.
رئیس هیأت تنیس روی میز استان اصفهان با تشکر از کادر اجرایی هیأت استان و شهرستان و حمایت‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان خاطرنشان کرد: امیدوارم در سال 96 مسائل مالی اتفاقات بهتری از لحاظ مالی برای ورزش کشور رقم بخورد تا ما نیز با فراغ بال بیشتری بتوانیم وظایفمان را انجام دهیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار