اصفهانی‌ها هر هفته ۴۰۰ جلد کتاب نذر می‌کنند

مدیر کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان گفت: در هفته حدود ۴۰۰ جلد کتاب توسط اصفهانی‌ها شرکت کرده که در سازه طرح نذر کتاب جمع‌آوری می‌شود.

مدیر کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان گفت: در هفته حدود ۴۰۰ جلد کتاب توسط اصفهانی‌ها شرکت کرده که در سازه طرح نذر کتاب جمع‌آوری می‌شود.
حمیدرضا میر پویا در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به طرح نذر کتاب اظهار داشت: در هفته حدود 400 جلد کتاب توسط اصفهانی‌ها شرکت کرده که در سازه طرح نذر کتاب جمع‌آوری می‌شود.
وی افزود: طرح نذر کتاب 2 سال است که شروع به کار کرده و با اطلاع‌رسانی‌هایی که تاکنون شده مردم اصفهان همکاری خوبی در یان مورد داشته‌اند، کتاب‌ها به جای اینکه بازیافت شوند به چرخه دوباهر مطالعه برمی‌گردند.
مدیر کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان گفت: کتاب‌ها توسط کارشناسان بررسی موضوعی می‌شود و پس از آن بر اساس درخواست‌ ارگان‌ها، سازمان‌ها و مناطقی که نیاز به کتاب دارند توزیع می‌شود، برخی از کتاب‌ها درسی و کمک درسی و بر اسا موضوع درخواستی ارسال می‌شود و ممکن است نتوانیم همه را ارسال کنیم.
وی بیان کرد: در 6 ماه نخست می‌توان گفت بین 3 الی 4 هزار کتاب، از کتاب‌های جمع‌آوری شده برای پاسخ به درخواست‌ها ارسال شده است؛ بخشی از کتاب‌ها در قسمت مبادله کتابخانه مرکزی قرار می‌گیرد و برخی‌ از کتاب‌ها که در کتابخانه مرکزی نبوده در مخزن کتابخانه برای بخش امانت گذاشته می‌شود.
میر پویا خاطرنشان کرد: افرادی که کتاب زیادی داشته و علاقه به شرکت در این طرح هستند اما نمی‌توانند آن‌ها را بیاورند با تماس تلفنی با کتابخانه مرکزی اصفهان و اعلام آدرس، مرکز با ارسال پیک رایگان کمک کرده و کتاب‌ها را می‌آورد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار