واکنش فعالان مجازی به انتخاب «مهر علیزاده» برای استانداری اصفهان

با انتخاب «محسن مهر علیزاده» به عنوان استاندار اصفهان از سوی هیأت دولت، فعالان فضای مجازی اصفهان به این اتفاق واکنش نشان دادند.

واکنش فعالان مجازی به انتخاب «مهر علیزاده» برای استانداری اصفهان

با انتخاب «محسن مهر علیزاده» به عنوان استاندار اصفهان از سوی هیأت دولت، فعالان فضای مجازی اصفهان به این اتفاق واکنش نشان دادند.

به گزارش فارس، عصر یک‌شنبه سخنگوی وزارت کشور، از انتخاب 4 استاندار توسط هیأت دولت خبر داد که در این میان نام اصفهان نیز وجود داشت.

به گفته وی، محسن مهر علیزاده به عنوان نماینده دولت دوازدهم در استان اصفهان در کسوت استاندار اصفهان از تهران به دیار گنبدهای فیروزه‌ای خواهد آمد.

برای آشنایی با سوابق استاندار جدید اصفهان به اینجا مراجعه کنید.

اما این انتصاب هیأت دولت از نگاه تیز بین فعالان فضای مجازی اصفهان به دور نمانده و مورد واکنش آن‌ها قرار گرفت که به اختصار در اینجا به برخی از این واکنش‌ها خواهیم پرداخت.

برخی افراد، شخصیت‌های سیاسی و اهالی رسانه در حساب شخصی خود در توییتر نوشتند:











مهدی مقدری، عضو شورای شهر اصفهان نیز با توییت خود به استقبال مهرعلیزاده رفت: «پیش به‌ سوی فردایی بهتر و اصلاح طلبانه برای استان، خوشامد به محسن مهرعلیزاده.» مینو خالقی نیز در توییتر خود از این انتصاب استقبال کرد و نوشت: «یکی از بهترین انتصابات اخیر دولت، معرفی جناب دکتر مهرعلیزاده به سمت استانداری اصفهان است. تبریک به جناب ایشان و مردم عزیز استان.»

چند خبرنگار نیز در واکنش به این اتفاق خود نوشتند:

*«همیشه همین بوده اصفهان قربانی احساسات و گمانه‌زنی هاست. این استان حساس و پولتیک؛ قدرت سیاسی و با نفوذ می‌خواهد برای احقاق حقوقش و گرنه برخورداری و قدرت صنعتی بودن به تنهایی دردی دوا نکرد تا به حال. این بیم‌ها در مورد استاندار جدید پر بیراه نیست اما امیدها هم بر اساس تجربه مهر علیزاده در خراسان شاید در خور توجه باشد.»

*«ماشاءالله ۶۱ سالشه هنوز عطش خدمت داره!»

*« سوابق مهر علیزاده در خراسان رو اگر بررسی کنید بسیار درخشان هست و به جد می‌توان گفت بعد از جهانگیری در ایران قوی‌ترین استاندار زمان خودش بوده خراسان در زمان ایشان بیشترین جذب سرمایه و صنعتی شدن رو تجربه کرد.»

*«ظاهرا پایان نامه ایشان 20 سال طول کشیده و هنوز هم تمام نشده. در اصفهان بیاید انشاالله هم پایان نامه دانشگاهی‌اش را تمام می‌کند هم در مواجه شدن با انواع چالش‌های سیاسی و فرهنگی و اقتصادی و زیست محیطی و.... پرفسور خواهد شد.»

*«آثار مدیریت جهانگیری هنوز هم در بحران آبی استان هویداست.»

به گزارش فارس، از چندی پیش شایعاتی مبنی بر جلوس مهرعلیزاده بر صندلی ریاست استان اصفهان در رسانه‌ها منتشر می‌شد که بعضا مورد نقد فعالان شبکه‌های اجتماعی قرار می‌گرفت اما روز گذشته که این موضوع به حقیقت پیوست این واکنش‌ها افزایش یافته و برخی معتقدند که بهترین تصمیم دولت در این چند سال همین بوده و برخی دیگر نقدهایی جدی را به این قضیه وارد می‌کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار