استاندار جدید اصفهان را بر ارتباط صمیمی با آیت‌اله مظاهری توصیه می‌کنم

رئیس جمهور گفت: استاندار جدید اصفهان با تجربیات خوب و متنوع عضوی سیاسی، اجرایی و با سوابق ارزنده است که او را بر ارتباط بسیار صمیمی با شخصیت بسیار ارزشمند آیت­‌اله مظاهری که همواره کمک نظام و دولت و خیرخواه آن بوده، توصیه می کنم.

رئیس جمهور گفت: استاندار جدید اصفهان با تجربیات خوب و متنوع عضوی سیاسی، اجرایی و با سوابق ارزنده است که او را بر ارتباط بسیار صمیمی با شخصیت بسیار ارزشمند آیت­‌اله مظاهری که همواره کمک نظام و دولت و خیرخواه آن بوده، توصیه می کنم.

به گزارش فارس ، در جلسه هیأت دولت،آقایان اکبر بهنام جو، محسن مهرعلیزاده، محمد اسلامی ورنام خواستی و محمود زمانی به ترتیب به عنوان استانداران استان­های اردبیل، اصفهان، مازندران و یزد منصوب شدند.

حسن روحانی در این جلسه اظهار کرد: استانداران را به رعایت اعتدال، تلاش بر حفظ وحدت مردم، رعایت حقوق اقوام و مذاهب، زنان و جوانان ،ارتباط با ائمه جمعه، شخصیت­‌های سیاسی، مذهبی و جریان­های مختلف توصیه می‌کنم.

وی افزود: استان­‌های اصفهان و یزد و مازندران از لحاظ گردشگری دارای اهمیت ویژه است و استانداران این استان­‌ها را به توسعه صنعت گردشگری در استان سفارش می‌کنم.

رئیس جمهور در ادامه گفت: مردم استان اصفهان مردمی وفادار، پرتلاش، خوش فهم و فعال و با نقش‌­آفرینی­‌های مهم و نمونه در انقلاب و دفاع مقدس هستند و آقای مهرعلیزاده با تجربیات خوب و متنوع عضوی سیاسی، اجرایی و با سوابق ارزنده است و ایشان را بر ارتباط بسیار صمیمی با شخصیت بسیار ارزشمند آیت­ اله مظاهری که همواره کمک نظام و دولت و خیرخواه آن بوده، توصیه می کنم.

وی خاطرنشان کرد: استان مازندران به لحاظ کشاورزی، صنعتی، برخورداری از بنادر مهم، همسایگی با کشورهای مختلف و فرصت­‌های ارتباطی دارای اهمیت است و بر لزوم توسعه صنعتی سازگار با محیط زیست در استان و اتخاذ تدابیری برای حل مشکل زباله در این استان و دیگر استان­‌های شمالی کشور، دستگاه‌­های مسؤول از جمله سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت کشور و شهرداری‌­ها را به حل این مشکل و حفظ جنگل­‌ها و برقراری تعادل بین شرق و غرب مازندران در تقسیم بندی منابع سفارش می‌کنم.

روحانی اذعان داشت: استاندار یزد به تقویت الفت مذهبی و رعایت حقوق زرتشتی­‌ها که از اصیل­‌ترین ایرانی­‌های قدیمی و باستانی هستند و دین آنان در قانون اساسی به عنوان دین رسمی پذیرفته شده است، سفارش می‌کنم و همواره یکی از افتخارات اسلام روابط مسالمت­‌آمیز با مردم دیگر و احترام به آنان بوده است.

وی بیان کرد: استان اردبیل که مردمان شریف آن در عشق به اهل بیت زبانزد هستند، به جهت همسایگی با کشور آذربایجان و روابط خوب و قابل گسترش با این کشور از استان­‌های مهم است و بر توسعه همکاری­‌های اقتصادی با کشورهای همسایه تأکید می‌کنم.

رئیس جمهور در پایان یادآور شد: تلاش برای آبادانی­ کشور و فرصت خدمت به مردم از توفیقات الهی است و بر شکرگزاری و بهره­‌گیری از این فرصت تأکید می‌کنم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار