تلاش برای جذب حامی مالی برای گلف اصفهان

​رئیس هیئت گلف استان اصفهان گفت: هیئت گلف استان در وضعیت مالی و بودجه‌ای خوبی قرار ندارد و سعی بر این دارم تا با جذب اسپانسر وضعیت را بهبود ببخشیم.

رئیس هیئت گلف استان اصفهان گفت: هیئت گلف استان در وضعیت مالی و بودجه‌ای خوبی قرار ندارد و سعی بر این دارم تا با جذب اسپانسر وضعیت را بهبود ببخشیم.
فرهاد رحیمی در گفت‌وگو با تسنیم درباره عملکرد هیئت گلف اصفهان اظهار داشت: تیم جدید 7 ماه است که هیئت گلف را تحویل گرفته، رویکرد و هدف‌گذاری هیئت تبدیل کردن ورزش گلف به یک ورزش همگانی است.
وی تصریح کرد: در هیئت گلف هر2 هفته برنامه‌هایی در زمینه جشنواره و مسابقه داشته‌ایم و عملکرد هیئت در این زمینه قابل قبول است.
رئیس هیئت گلف استان اصفهان با بیان اینکه هیئت شهرستان‌ها فعال شده‌اند، خاطرنشان کرد: در این مدت سعی بر این داشتیم تا رشته گلف را به مردم معرفی کنیم و در این مردم‌ نسبت به این ورزش آشنایی بهتری پیدا‌ کرده‌اند.
وی با اشاره به وضعیت مطلوب بازیکنان اصفهان تصریح کرد: از نیمه نخست سال تاکنون در همه مسابقه‌های برگزار شده شرکت کرده‌‌ایم، صاحب مقام‌های دوم‌ و سوم تیمی و انفرادی در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان شده‌ایم.
رحیمی با اشاره به نامناسب بودن وضعیت مالی هیئت بیان کرد: در تلاش هستیم که حامی مالی جذب کرده تا بتوانیم برنامه‌های هیئت را به نحوی بهتر اجرا کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار