برگزاري پنجمين دوره انتخابات شوراهاي مذهبي شهرضا

مهدی نوروزی کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرضا گفت: پنجمين دوره انتخابات شوراهاي مذهبي، برگزار و 9 نفر برای عضویت در شورای هیئات مذهبی شهرضا انتخاب شدند.

شهرضا- اصفهان امروز: مهدی نوروزی کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرضا گفت: پنجمين دوره انتخابات شوراهاي مذهبي، برگزار و 9 نفر برای عضویت در شورای هیئات مذهبی شهرضا انتخاب شدند.

وی ادامه داد: این مراسم در مسجد و حسینیه قائمیه شهرضا برگزار شد و نفرات اول تا نهم با کسب حداکثر آراء انتخاب و پس از تائید مرکز به عضویت شورای هیئات مذهبی شهرضا درمی‌آیند.

نوروزی خاطرنشان کرد: شورای هیئات مذهبی یک تشکل میانی است که نقش حلقه واسط بین سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان متولی بخشی از فرهنگ و تبلیغ دینی در کشور از یک‌سو و هیئات مذهبی را از سوی دیگر بازی می‌کند.

وي در رابطه با وظايف اعضای منتخب شورای هیئات مذهبی گفت: استفاده بهينه از ظرفیت‌های فرهنگي و اجتماعي موجود در هيئات و ارائه راهكارهاي مناسب جهت نيل به اهداف فرهنگی و تبلیغی، افزايش مديريت مشاركتي در تصميم سازی‌های فرهنگي و اجراي فعالیت‌ها، هماهنگي و همكاري با سازمان در فرآيند صدور مجوز فعاليت هيئات مذهبي، نظارت مستمر بر فعالیت‌های هيئات مذهبي، رسيدگي به اختلافات احتمالی ميان هيئات مذهبي و رصد اولویت‌های فرهنگي، اجتماعی و آسیب‌ها از وظایف تعریف‌شده شورای هیئات مذهبی است. گفتنی است شهرستان شهرضا نزدیک به یکصدو بیست هیئت مذهبی فعال و دارای مجوز دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار