حسام فتاحی: هیچ خواسته ای از هیچ مسئولی ندارم

بازیکنی که همه عمر فوتبالیش در سپاهان گذشت. حتی برای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی کرد و دو سه فصلی است که مربی تیم های پایه باشگاه شده است. فصل گذشته هم دستیار عبدالله ویسی بود و حالا متاسفانه دوباره بیماری او عوده کرده و باید شیمی درمانی کند و پیوند مغز و استخوان شود.همه این ها بهانه ای شد تا خبرنگار پایگاه خبری طوفان زرد با حسام فتاحی بازیکن سابق تیم فوتبال سپاهان که این روزها روند درمان خود را پیگیری می کند به گفتگو بنشیند.

بازیکنی که همه عمر فوتبالیش در سپاهان گذشت. حتی برای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی کرد و دو سه فصلی است که مربی تیم های پایه باشگاه شده است. فصل گذشته هم دستیار عبدالله ویسی بود و حالا متاسفانه دوباره بیماری او عوده کرده و باید شیمی درمانی کند و پیوند مغز و استخوان شود.همه این ها بهانه ای شد تا خبرنگار پایگاه خبری طوفان زرد با حسام فتاحی بازیکن سابق تیم فوتبال سپاهان که این روزها روند درمان خود را پیگیری می کند به گفتگو بنشیند.در ادامه با این گفتگوی صمیمانه همراه باشید:
سلام بر حسام فتاحی!
به نام خدای خالق خورشید زرد هستی بخش، سلام و عرض ادب خدمت همه مردم و طرفداران تیم محبوب و پرافتخار سپاهان و همچنین شما و همکاران محترمتان در سایت طوفان زرد و ابراز ارادت نسبت به همه کسانی که عاشقانه و دلسوزانه بدون ریا و تظاهر به دنبال موفقیت تیم هستند.

روند درمان شما تا کجا پیش رفته است؟

در حال حاضر از لطف خدا و دعای خیر کسانی که به یادم بودند خوبم. بعد از گذراندن مراحل شیمی درمانی دو ماه پیش پیوند انجام دادم. از صمیم قلب آرزو دارم همه مردم دنیا در صحت وسلامت کامل باشند. همچنین از لطف هواداران تیم همیشه محبوبمان که جویای احوالم بودند تشکر میکنم و از خداوند بزرگ آرزوی سلامتی و موفقیت را برای هواداران و سپاهان همیشه تابنده دارم.

در این مدت و تحمل رنج درمان، مسئولین به شما و روند درمانتان کمک کردند؟

من به شخصه مسئولی ندیدم. مسئولان تیم کارهای مهمتری از جمله هزینه کردن چند صد هزاردلاری برای بازیکنان از رده خارج شده دنیا دارند که حتی وقتِ یک تماس ساده و احوالپرسی را با مربی خود که مشغول کار در باشگاه بوده و حدود بیست سال در کلیه رده های این باشگاه بازی و مربیگری کرده را ندارند.

پس از پیگیری مسئولین دلخور هستید! مشخصا چه درخواستی از مسئولان سپاهان دارید؟
من هیچ خواسته ای از هیچ مسئولی ندارم و برای آنها آرزوی سلامتی دارم. امیدوارم همیشه سلامت باشند و در طول زندگی دچار هیچ بیماری نشوند که روزی بخواهند یاد کسی با شرایط مثل من و امثال من بیفتند. تصمیماتی که در طول این سالها برای ما گرفتند و می گیرند، عملکرد آنها را به خوبی نشان داده است.

وضعیت این روزهای سپاهان هم مساعد نیست. به نظر شما چرا تیم نتیجه ای که مدنظر است را نمیگیرد؟

البته هواداران به واسطه قهرمانی و موفقیت های سالهای اخیر توقع برد و قرار گرفتن در رده های بالای جدول را دارند اما باید توجه داشته باشند که همه ما از تیم محبوبمان این انتظار را داریم ولی باید با منطق، حمایت و صبوری به آن دست پیدا کنیم. چون من قبلا چه در زمان بازیگری و چه در کسوت مربیگری این شرایط را از نزدیک لمس کرده ام، اتحاد کل عوامل به موفقیت تیم منجر می شود. البته هواداران در این فصل نسبت به فصل گذشته بسیار صبورتر و منطقی تر برخورد کردند. انشالله که روز به روز شرایط تیم با حمایت هواداران و عملکرد فنی کادر و بازیکنان بهتر می شود و شاهد درخشش بیشتر خورشید تابانمان در آسمان فوتبال کشورمان و آسیا خواهیم بود.

تا چه اندازه پایگاه خبری طوفان زرد را می شناسید؟
بله شناخت نسبتا بلند مدتی از طوفان زرد دارم و میدانم که صادقانه به دنبال موفقیت تیم در چهارچوب اصول حرفه ای خود هستند و به عنوان یک طرفدار سپاهان بابت تلاش شما و همه همکاران محترمتان کمال تشکر را دارم و برایتان آرزوی موفقیت می کنم.

و سخن پایانی...
از شما و همه مردم و هواداران تشکر میکنم. آرزوی سلامتی، صلح و آرامش برای همه مردم دنیا به همراه موفقیت سپاهان را بیش از پیش از خالق بزرگ خواهانم. سلامت، شاد و بهروز باشید.
ای زرد پوشان سپاهان
خورشیدهای روشن من... حق نگهدارتان

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار