شهر سده لنجان سرمایه گذارن بخش خصوصی را به خود می خواند

رئیس شورای اسلامی شهر سده لنجان گفت: همه‌ ظرفیت‌های طبیعی، باستانی برای گردشگری شهری در شهر سده لنجان مهیا است و با هم‌صدایی تمام مدیریت‌های مرتبط با مدیریت شهری، ما می‌توانیم هم اشتغال‌زایی و هم مشکل اقتصادی را مرتفع کنیم و به سمت توسعه روز افزون شهر سده لنجان پیش رویم.

حمیدرضا ادیبی در آئین تکریم و معارفه شهردارشهر سده لنجان اظهارکرد: یکی از آفت‌های شورا سیاسی کردن این نهاد اجتماعی است از این رو از ابتدای آغاز کار دور پنجم شورای اسلامی شهر سده لنجان تلاش کردیم از این مسئله پرهیز کرده و تنها به خدمت صادقانه به مردم بیندیشیم.

وی افزود: باید توجه داشت هدف از ایجاد شوراها برون‌سپاری وظایف و فعالیت‌ها به مردم بوده و تحقق مردم‌سالاری دینی یکی از آرمان‌های نظام اسلامی به شمار می آید و باید تلاش کنیم تا این مهم به درستی محقق شود.


رئیس شورای اسلامی شهر سده لنجان توجه به مطالبات مردمی در حوزه شهری را از اولویت‌های شورای اسلامی شهر سده لنجان دانست و تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی دور پنجم شهر سده لنجان در تلاش هستند تا صورت‌های مالی شهرداری را در بازه‌های زمانی منظم منتشر کنند تا مردم از هزینه‌ها مطلع شوند چراکه در شفاف‌سازی مسائل مالی هیچ مسئله غیرعلنی نداریم و این حق مردم است تا از عملکرد مسئولان شهر در حوزه مالی به‌طور کامل آگاه شوند.

وی ادامه داد: ما بر این باوریم که نسبت به عملکرد شوراهای گذشته باید فرصت‌ها و تهدیدها در کنار هم دیده شود و از این موارد به عنوان تجارب سال‌های قبل استفاده کرد چراکه همواره در کنار فرصت‌ها، تهدیدهایی نیز وجود دارد و استفاده از تجارب گذشته می تواندما را به خوبی یاری کند تا شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان باشیم.

ادیبی اضافه کرد: مترقی‌ترین و اصلی‌ترین وظیفه شورای شهر انتخاب شهردار بوده و اگر چنانچه انتخاب مناسبی انجام نشود و شهردار عزل شود، برای انتخاب فرد مناسب مجموعه باید در اختیار سرپرست قرار داده شود و این به معنای بی‌ثباتی در مدیریت است لذا در این شرایط فرصت‌های قابل توجهی از جمله فرصت سرمایه‌گذاری از بین می‌رود .


وی عنوان کرد: بر همین اساس و با توجه به نظرخواهی که از اعضا شورای اسلامی دور پنجم شهر سده لنجان شده بود و با توجه به جمع بندی های انجام شده، مصاحبه های حضوری وبررسی سوابق و اعلام آمادگی افراد جهت فعالیت در سمت شهردار شهر سده لنجان از بین گزینه های متعدد پیشنهادی، حسین ناظم الرعایا با ۵ رای موافق برای تکیه بر صندلی مدیریت شهری این شهر انتخاب شد .

رئیس شورای اسلامی شهر سده لنجان بیان کرد: شورای شهر ازهیچ کوششی در همکاری با شهردار منتخب شهر سده لنجان در به ثمر رساندن اهداف خود که باعث رشد، تعالی و بهبود وضعیت شهر شود دریغ نورزیم تا گام های اساسی و بنیادی در راه رسیدن به این اهداف بردارند.


وی خاطرنشان کرد: در این شهر همه‌ ظرفیت‌های طبیعی، باستانی برای گردشگری شهری مهیا است و با هم‌صدایی تمام مدیریت‌های مرتبط با مدیریت شهری، ما می‌توانیم هم اشتغال‌زایی و هم مشکل اقتصادی را مرتفع کنیم و به سمت توسعه روز افزون شهر سده لنجان پیش رویم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار