مراسم وآیین انتخاب و ابقا شهردار بویین میاندشت

مراسم و آیین انتخاب و ابقا مهندس سپیانی شهردار بویین میاندشت باحضور فرماندار ،اسکندری امام جمعه شهرستان و جمعی از مسئولین دستگاه های اجرایی در سالن کانون شهید مطهری برگزار شد.

بویین میاندشت- اصفهان امروز: مراسم و آیین انتخاب و ابقا مهندس سپیانی شهردار بویین میاندشت باحضور فرماندار ،اسکندری امام جمعه شهرستان و جمعی از مسئولین دستگاه های اجرایی در سالن کانون شهید مطهری برگزار شد.
در این مراسم فرماندار بویین میاندشت ضمن تبریک به مهندس سپیانی گفت: خدا را شاکریم که شورای اسلامی شهر از بین معتمدین و نیروهای ارزشی شهر انتخاب شده، شورای یک دست وهم فکر و همراه که ان شاءالله در این مسیر سخت وطاقت فرسا موفق باشند.
ماشاالله طحانیان زاده ادامه داد: از تمام مدیران دستگاههای اجرایی می خواهم شهردار محترم و شورای اسلامی را در زمینه های مختلف کمک و همراهی داشته باشند.
وی ادامه داد: خدا را شاکریم شهرستان با حرکت خوب و شتابنده ای در یک مسیر توسعه و پیشرفت با تعامل و همکاری بین اعضای شورای شهر قرار دارد.
فرماندار بویین میاندشت خاطر نشان کرد: آن چیزی که بنده و مردم از شورای شهر و شهردار انتظار داریم، این است که خدمات مجموعه شهر یک خدمات متوازن باشد و محله نگر نباشد.
در ادامه شهردار بویین میاندشت طی سخنانی از مسئولین و مردم و اعضای شورای شهر تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت :همه با هم باید به سمت و سوی اینکه غربی ترین شهر استان نگین درخشان شهر های استان شودحرکت کنیم.
سپیانی از فرماندار و مردم ومسئولین و مردم خواست که حمایت های لازم را داشته باشند و خاطرنشان کرد مردم مهمترین داوران هستند.
در پاپان شهردار بویین میاندشت اهداف و برنامه های شهرداری را به شرح زیر اعلام کرد:

- زیر ساخت شهر
- اصلاح پیاده روها
- آسفالت
- اصلاح شبکه آبهای سطحی
- احیای کانال های قدیمی
- بازگشایی خیابانها و معابر
- بهسازی وزیبا سازی محیط شهری جهت شاداب سازی مردم
- توسعه پارک ها و مراکز تفریحی
- احداث کارخانه سنگ شکن
- احداث تالار و سالن اجتماعات
- تغییر کاربریها
- ترمینال مسافربری
- ادامه توسعه شبکه آبیاری بارانی
- اصلاح نقاط حادثه خیز در نقاط شهر
- اصلاح بلوار امام حسین(ع) و بلوار امام علی(ع)
- اصلاح پارک طبیعی محله ششجوان
- دعوت از سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار