سلام آشنا به لیگ برتر

اولین هفته از فوتبال باشگاهی ایران در سال 96 تحت تأثیر بازگشت یک چهره آشنا به لیگ برتر است.

سلام آشنا به لیگ برتر

به گزارش ایمنا، اولین هفته از مسابقات لیگ برتر در سال 96 از آخرین روز از هفته جاری آغاز می‌شود و در اولین روز از هفته آینده به پایان می‌رسد به این ترتیب که برگزاری چهار مسابقه از هفته بیست و پنجم جمعه و چهار بازی دیگر شنبه در دستور کار قرار دارد.
جالب آنکه دیدارهای آغازین هفته همزمان با یکدیگر در سه شهر مختلف کشور آغاز می‌شود تا هر چهار بازی مشترکاً حکم اولین مسابقات رسمی باشگاهی در سال 96 را داشته باشند. یکی از این دیدارها بازی استقلال خوزستان و ذوب‌آهن است که به میزبانی ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود. سبزپوشان اصفهانی در تلاش برای کسب حداکثر امتیازات این مسابقه نیم‌نگاهی هم به نتیجه 2 بازی دیگری خواهند داشت که در ورزشگاه‌های تختی تهران و شهدای شهر قدس برگزار می‌شود زیرا علاوه بر استقلال خوزستان که حریف رو در روی آنهاست نفت و پیکان هم تلاش می‌کنند تا جایگاه چهارمی جدول را از ذوب‌آهن بگیرند و امیدهای خود را برای کسب سهمیه پلی‌آف آسیایی زنده نگه دارند. البته از آنجا که شاگردان مجتبی حسینی در حال حاضر رتبه چهارم جدول را در اختیار دارند آنها بیش از آنکه به نتایج رقبا توجه کنند باید تمرکزشان را بر کسب هر سه امتیاز این دیدار دشوار بیرون از خانه معطوف نمایند.
به غیر از استقلال خوزستان، نفت تهران و پیکان، سپاهان، فولاد و گسترش فولاد دیگر تیم‌هایی هستند که می‌توانند تهدیدی جدی برای رتبه چهارمی ذوب‌آهن و سهمیه احتمالی پلی‌آف باشند. این سه تیم دیدارهای خود را روز شنبه برگزار می‌کنند که در این میان سپاهان در بازی خانگی برابر سایپا دست‌کم روی کاغذ کار به مراتب آسان‌تری خواهد داشت. رونمایی از زلاتکو کرانچار که در بازگشت به سپاهان برای اولین بار روی نیمکت تیم اصفهانی می‌نشیند یکی از جذاب‌ترین اتفاقات هفته بیست و پنجم را در ورزشگاه نقش جهان رقم خواهد زد به ویژه که این مربی کروات در اولین گام با کسی دیدار خواهد کرد که پس از جدایی او از سپاهان در این تیم اصفهانی جانشینش شد.
فولاد و گسترش فولاد که از جمله رقبای 2 تیم اصفهانی برای کسب سهمیه آسیایی محسوب می‌شوند در این هفته دیدارهای دشواری در پیش دارند. نماینده اهواز در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال می‌رود و آبی‌های تبریز نیز در قالب شهرآورد تبریز با تراکتورسازی دیدار می‌کنند.
برنامه کامل رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر به شرح زیر است:
جمعه، یازدهم فروردین 96
استقلال خوزستان - ذوب‌آهن اصفهان، ورزشگاه غدیر، ساعت 17
نفت تهران - سیاه‌جامگان مشهد، ورزشگاه تختی تهران، ساعت 17
پیکان تهران - ماشین‌سازی تبریز، ورزشگاه شهدای شهر قدس، ساعت 17
پدیده مشهد - صبا قم، ورزشگاه ثامن، ساعت 17
شنبه، دوازدهم فروردین 96
صنعت نفت آبادان - پرسپولیس تهران، ورزشگاه تختی آبادان، ساعت 16 و 30 دقیقه
سپاهان اصفهان - سایپا تهران، ورزشگاه نقش جهان، ساعت 17
تراکتورسازی تبریز - گسترش فولاد تبریز، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، ساعت 17 و 30 دقیقه
استقلال تهران - فولاد خوزستان، ورزشگاه آزادی، ساعت 18 و 50 دقیقه

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار