توقیف دو محموله 3 و 6.5 میلیارد ریالی در استان اصفهان

فرمانده انتظامی شهرضا از توقیف یک کشنده حامل لوازم خانگی قاچاق و رئیس پلیس آگاهی اصفهان از توقیف 6.5 میلیارد ریال پتوی خارجی قاچاق خبر دادند.

فرمانده انتظامی شهرضا از توقیف یک کشنده حامل لوازم خانگی قاچاق و رئیس پلیس آگاهی اصفهان از توقیف 6.5 میلیارد ریال پتوی خارجی قاچاق خبر دادند.

به گزارش فارس، محمدحسین باباکلانی اظهار کرد: مأموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کشنده دانگ فنگ که از بوشهر به سمت تهران در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی در خصوص محموله این کشنده، افزود: در بازرسی از این کشنده محموله‌ای شامل 982 کارتن لوازم خانگی خارجی قاچاق و فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا ارزش این محموله را 3 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و راننده و سرنشین خودرو دستگیر و به همراه کالای کشف شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.

باباکلانی با بیان اینکه بحث مبارزه با قاچاق کالا به طور جدی در دستور کار این فرماندهی قرار دارد، خاطرنشان کرد: تقویت و تجهیز ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا در دستور کار قرار دارد، تلاش‌های پلیس این است که هیچ کالای خارجی قاچاقی وارد بازار نشود و قبل از ورود به استان توسط مأموران کشف و برخوردهای قانونی با قاچاقچیان کالا به عمل آید.

ستار خسروی، رئیس پلیس آگاهی اصفهان نیز در بخش دیگر یادآوری کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان اصفهان از دپوی پتوی خارجی قاچاق در انباری مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند، پس از هماهنگی با مقام قضائی از انبار مذکور تعداد 8 هزار و280 تخته پتوی خارجی قاچاق به ارزش 6 میلیارد و 500 میلیون ریال کشف شد.

وی با بیان این که در این خصوص دو خودرو توقیف و سه نفر دستگیر که به همراه پرونده تشکیل شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، تأکید کرد: از آنجا که پدیده قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می‌زند، از عموم شهروندان خواست هر گونه اطلاعاتی مبنی بر نگهداری و یا توزیع کالاهای قاچاق را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار