تلاش ۶ ساله کاراته اصفهان به ثمر نشست

مراسم استقبال از مدال‌‌آوران مسابقات کاراته قهرمانی جهان شامگاه سه‌شنبه در سالن اجتماعات سرای ورزشکاران استان اصفهان برگزار شد.

مراسم استقبال از مدال‌‌آوران مسابقات کاراته قهرمانی جهان شامگاه سه‌شنبه در سالن اجتماعات سرای ورزشکاران استان اصفهان برگزار شد.
به گزارش تسنیم ، در این مراسم که به همت هیئت کاراته استان اصفهان برنامه‌ریزی شده بود، جمع کثیری از مسئولان ورزش استان، پیشکسوتان و اساتید بزرگ کاراته حضور داشتند.
در مسابقات جهانی نوجوانان و جوانان کاراته که به میزبانی کشور اسپانیا بود، تیم کاتای دختران اصفهان شامل یگانه شهپری، گلناز شاهزیدی و عرفانه مساح، تاریخ‌ساز شد و برای نخستین بار گردن آویز برنز را به گردن آویختند و قاسم خوبرو، دیگر ملی پوش اصفهانی نیز صاحب گردن آویز برنز شد.
رئیس هیئت کاراته استان اصفهان در این مراسم درباره مدال آوران این دوره از رقابت‌ها گفت‌: قاسم خوبرو جوان شایسته گلپایگانی تمام سختی‌ها را تحمل کرده تا توانست مقام‌سوم این رقابت‌ها را بدست بیاورد و مقام سوم تیم دختران نیز برای ما از طلا ارزشمندتر است.
دوانیان تصریح کرد: بعد از سال‌ها تلاش هیئت کاراته استان به همت استادان خوبی که در سطح استان قرار دارند، توانستیم به این مقام ارزشمند دست یابیم.
معاون امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در این جلسه گفت: بدون شک با برنامه‌ریزی 6 ساله هیئت کاراته این اتفاق مهم میسر شد. اداره کل ورزش و جوانان در حال بررسی عملکرد هیئت های ورزشی است و برای اعزام به مسابقات جاکارتا هیئت ووشو و کاراته در نظر گرفته شده است.
امینازاد تصریح کرد: عملکرد هیئت کاراته استان از سال گذشته در حال بررسی است و خروجی عملکرد هیئت به خوبی مشخص و این روند روبه جلواست.
ناظریان پیشکسوت کاراته استان درباره این رویداد مهم ورزش استان اصفهان گفت‌: ردپای تلاش و سخت کوشی ملی‌پوشان و پدر و مادران آن‌ها نیز در این اتفاق بزرگ باقی ماند، این اتفاق از حاصل یک کار جمعی است.
وی بیان کرد: اصفهان بعد از مدال طلای هاشمیان که در سال 2005 کسب شد، روند موفقیت تا امروز تداومی نداشته و خوشحالیم که این اتفاق صورت گرفت.
در پایان مراسم از ملی پوشان و مربیان با اهدای جوایز نفیس تجلیل شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار