حدادی‌فر تنها مصدوم ذوب‌آهن است/ بهبود آسیب‌دیدگی عباسی

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: قاسم حدادی‌فر تنها مصدوم ماست و محمدرضا عباسی با بهبود مصدومیتش به تمرینات اضافه شده و با تیم به اهواز می‌آید.

حدادی‌فر تنها مصدوم ذوب‌آهن است/ بهبود آسیب‌دیدگی عباسی

محمدعلی شجاعی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد شرایط تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار کرد: تمرینات خود را از سوم فروردین ماه آغاز کردیم و با پرواز ساعت 21 و 20 دقیقه امشب هم عازم اهواز می‌شویم. ساعت 17 فردا یک جلسه تمرینی در اهواز برگزار می‌کنیم و آماده بازی با استقلال خوزستان می‌شویم.
وی با بیان اینکه ذوب‌آهن بازیکن محرومی برای دیدار با استقلال خوزستان ندارد در مورد مصدومان این تیم گفت: قاسم حدادی‌فر تنها مصدوم ماست که در حال حاضر به صورت خصوصی با مربی بدنساز و فیزیوتراپ تیم تمرین می‌کند. محمدرضا عباسی هم با بهبود مصدومیتش به تمرینات اضافه شده و با تیم به اهواز می‌آید.
شجاعی ادامه داد: در مورد حدادی‌فر در درجه اول سلامتی او برای ما مهم است چون فوتبال تمامی ندارد ولی سلامتی بازیکن مهم‌تر است و امیدواریم حدادی‌فر با سلامت کامل به تمرینات برگردد.
وی در مورد تغییر ساعت دیدار با استقلال خوزستان افزود: به دلیل اینکه به جز ساعت 20 و 20 دقیقه جمعه شب، پرواز دیگری به سمت اصفهان وجود نداشت، از سازمان لیگ درخواست کردیم ساعت بازی ما را تغییر دهد و زمان این بازی از 18 و 45 دقیقه روز جمعه به ساعت 17 تغییر کرد. به هر حال بین تیم‌ها تعامل وجود دارد و قبلاً هم سابقه داشته
سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن بیان داشت: رشید مظاهری هم به اصفهان بازگشته و در حال تمرین با تیم است. بازیکنان با روحیه بالا تمرین می‌کنند و امیدوارم روز جمعه همان فوتبالی که مقابل بنیادکار ازبکستان به نمایش گذاشتیم را انجام دهیم تا با سه امتیاز از اهواز به اصفهان برگردیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار