رکود بازار مسکن دلیل آمار بالای ساختمان‌های "معطل" در اصفهان است

رئیس اتحادیه سازندگان مسکن و ساختمان اصفهان گفت: رکود در بازار مسکن و ساختمان عمده‌ترین دلیل نیمه تمام ماندن بسیاری از ساختمان‌های سطح شهر است.

رئیس اتحادیه سازندگان مسکن و ساختمان اصفهان گفت: رکود در بازار مسکن و ساختمان عمده‌ترین دلیل نیمه تمام ماندن بسیاری از ساختمان‌های سطح شهر است.
فرج الله نصیری در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به آمار بالای ساختمان‌های نیمه تمام و معطل در کشور اظهار داشت: در اصفهان نیز شاهد آمار بالایی از ساختمان‌های نیمه کاره هستیم که البته به دلیل مشخص نبودن وضعیت ساخت و ساز در این ساختمان‌ها آمار واقعی در این زمینه در اختیار نیست.
وی ادامه داد: رکود در بازار مسکن و ساختمان عمده‌ترین دلیل نیمه تمام ماندن بسیاری از ساختمان‌های سطح شهر است، از حدود 4،5 سال پیش که بازار مسکن از رونق افتاد شاهد افزایش تعداد ساختمان‌های نیمه تمام و معطل در سطح شهر هستیم.
رئیس اتحادیه سازندگان مسکن اصفهان با بیان اینکه رکود در حوزه مسکن بازار بساز و بفروش‌ها را کساد کرده است، گفت: بیشتر افرادی که در این حوزه فعالیت داشتند به دلیل مشکلات حاصل از رکود شغل خود را تغییر داده‌اند.
وی ادامه داد: بخش صنعت اکنون بیمار است و در این شرایط گرانی 70 درصدی قیمت مصالح ساختمانی نیز مشکلات بیشتری را ایجاد کرده است و ساختمان‌های ساخته شده نیز خریداری ندارند.
نصیری درباره وضعیت نامناسب مسکن‌های مهر ساخته شده در استان، گفت: در پروژه مسکن مهر، هیچ اقدامی به درستی انجام نشده و دلیل مشکلاتی که امروز این ساختمان‌ها دارند و قیمت‌های نامتناسب نیز همین است و البته برخی به دنبال منافع خود در این پروژه‌ها هستند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار