آذری: مربیگری را نباید فقط به ورزش محدود کنیم

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: مربی نقش سازنده در توسعه اخلاق مداری و ارتقا ورزش هر باشگاهی دارد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: مربی نقش سازنده در توسعه اخلاق مداری و ارتقا ورزش هر باشگاهی دارد.
به گزارش ایسنا، سعیدآذری در مراسم تجلیل از مربیان باشگاه ذوب آهن از گذشته تا به امروز اظهار کرد: پیامبران اولین مربیان جوامع بشری بودند و به همین دلیل می توانیم پی ببریم که مقام مربی تا چه اندازه ارزش دارد، مربی دارای وجاهت بالایی در هر جامعه‌ای است.
وی افزود: باشگاه ذوب‌آهن یکی از منظم‌ترین، اخلاق‌مدارترین و با ثبات ترین باشگاه‌های کشور است که این را مرهون مربیان و مدیران خوبی است که همواره در مسیر درست مربی گری گام برداشته‌اند.
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن تصریح کرد: مربیگری را نباید فقط به ورزش محدود کنیم در خانواده پدر و مادر، در مدارس معلمان و در محیط کار پیشکسوتان مربیان بزرگ هر جامعه هستند و مربی گری بخش مقدس معلمی محسوب می شود.
آذری اظهار کرد: برای مربیگری انگیزه‌های مختلفی وجود دارد، اقتصادی، اجتماعی یا هر انگیزه دیگری، اما رفتارهای مربیان در برخی از رشته‌ها گاهی شان مربیگری را دچار مشکل می‌کند، ما به جای تقبیح این رفتارها بایستی به سمت اصلاح چنین اتفاقاتی در مربی گری حرکت کنیم.
وی تاکید کرد: مربی نقش سازنده و بسزایی در توسعه اخلاق مداری و ارتقا ورزش هر باشگاهی دارد، مربی رکن یک باشگاه محسوب می‌شود و هرباشگاهی باید رکن و اساس باشگاه خود را بشناسد و از آن تجلیل کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار