کریمی: مهاجمان سپاهان آرامش و تمرکز ندارند

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تنها مشکل تیم عدم گلزنی است و متأسفانه مهاجمان سپاهان آرامش و تمرکز لازم را ندارند.

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تنها مشکل تیم عدم گلزنی است و متأسفانه مهاجمان سپاهان آرامش و تمرکز لازم را ندارند.

به گزارش ایمنا، محمود کریمی در جمع خبرنگاران در مورد شکست سپاهان مقابل پیکان در ورزشگاه نقش‌جهان اظهار کرد: ۱۷ سال است که بازیکن و مربی سپاهان بوده‌ام اما تا الان ندیده بودم که شرایط به این صورت به ضرر سپاهان باشد. کاری نبود که برای برد انجام ندهیم ولی موقعیت‌های ما با بدشانسی تبدیل به گل نشد و روی یک ضدحمله گل خوردیم. باخت عجیبی بود.

وی در مورد نخستین شکست سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان گفت: البته ما به جز یک برد در سایر بازی‌های خانگی به تساوی رسیده‌ایم و نتایج بدمان در خارج و داخل خانه ادامه داشته است و فرقی نمی‌کند در نقش‌جهان باخته باشیم یا در خارج خانه. امروز یکی از روزهای تلخ سپاهان بود چون خوب بازی کردیم ولی نتیجه نگرفتیم.

مربی تیم فوتبال سپاهان در مورد دلیل اصلی ناکامی سپاهان در کسب برد افزود: باشگاه به تعهدات خود عمل کرده و کادرفنی فعلی سپاهان هم سابقه قهرمانی با این تیم را دارند. بازیکنان هم که سال گذشته عملکرد خوبی داشتند و تنها مشکل ما عدم گلزنی است. متأسفانه مهاجمان سپاهان آرامش و تمرکز لازم را ندارند. انصاری دومین گلزن برتر لیگ پارسال و مروان حسین آقای گل عراق است و مهرداد محمدی هم در چند بازی فصل گذشته گلزنی کرد ولی این بازیکنان در حال حاضر شرایط خوبی ندارند.

کریمی در مورد دیدار سخت هفته آینده تیمش مقابل تراکتورسازی ادامه داد: همه بازی‌ها سخت است و از طرف دیگر در بازی‌های سخت بهتر نتیجه می‌گیریم تا برابر حریفانی که در ظاهر آسان به نظر می‌رسند و مقابل تیم‌های ضعیف‌تر بیشتر امتیاز از دست داده‌ایم. همه بازی‌ها برای سپاهان سخت شده است.

وی در مورد دلیل نیمکت‌نشینی بازیکن برزیلی با وجود ضعف سپاهان در بازیسازی اضافه کرد: ضعف فنی به این معنا است که تیم اصلاً موقعیتی خلق نکند و وقتی سپاهان موقعیت ایجاد کرده و تنها به گل نرسیده است یعنی در بازیسازی مشکلی ندارد. در بازی با پیکان، گسترش فولاد و فولاد خوزستان چندین موقعیت مسلم گلزنی داشتیم ولی گل نزده‌ایم که این موضوع به عدم آرامش و تمرکز مهاجمان برمی‌گردد.

مربی تیم فوتبال سپاهان در مورد نیمکت‌نشینی بازیکنان با کیفیت سپاهان بیان داشت: کیفیت بازیکنان سپاهان خوب است و نفرات خوبی در اختیار داریم ولی برخی بازیکنان هنوز کیفیت خود را نشان نداده‌اند. احتمال می‌دادیم در چند هفته اول به دلیل عوض شدن ساختار تیم و ناهماهنگی بازیکنان نتایج لازم را نگیریم ولی الان در هفته یازدهم هستیم و شرایطمان به این شکل است. در حالی که باشگاه همه شرایط را مهیا کرده است ولی نمی‌دانم چرا در زدن ضربات آخر مشکل داریم.

کریمی در پاسخ به اینکه به نظر می‌رسد کادرفنی سپاهان با حضور یک مربی دیگر کامل‌تر خواهد شد گفت: یک مربی دیگر چه کمکی می‌تواند به تیم انجام دهد؟ مگر اینکه مربی بیاوریم که موقعیت‌ها را هم تبدیل به گل کند! تمرینات ما مثل قبل است و زمانی با همین تمرینات و بدون مربی بدنساز قهرمانی می‌آوردیم در حالی که الان بدنساز هم داریم. شاید آوردن مربی در ابتدای فصل مثمرثمر بود ولی الان یک مربی چه کاری می‌خواهد انجام دهد؟ آیا می‌خواهد چیزی بالاتر از سرمربی تیم ارائه دهد؟

وی ادامه داد: خود من تمایل داشتم تعداد مربیان بیشتر باشد اما در هر صورت تمام کارهای تمرین با همین تعداد مربی انجام می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار