ترجمه نقشه گردشگری اصفهان به ۷ زبان زنده دنیا

معاون پژوهشی مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل گفت: نقشه گردشگری اصفهان به گردشگران کمک می‌کند تا برنامه‌ریزی بهتری در بازدید از بناها داشته باشند.

معاون پژوهشی مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل گفت: نقشه گردشگری اصفهان به گردشگران کمک می‌کند تا برنامه‌ریزی بهتری در بازدید از بناها داشته باشند.
به گزارش تسنیم ، رضوان پورعصار اظهار داشت: نقشه گردشگری اصفهان پس از یک برنامه پژوهشی در مرکز اصفهان‌شناسی و خانه ملل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان آماده شده و قرار است به هفت زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی، فرانسوی، چینی، روسی و ایتالیایی ترجمه شود.
وی با اشاره به این موضوع که هدف اصلی این نقشه کمک به گردشگران خارجی است، اظهار داشت: در این نقشه 10 محور اصلی گردشگری اصفهان مشخص شده که می‌توان به محورهای چهارباغ، شمال شرق، شمال غرب، جنوب شرق، جنوب غرب، محور صفه، شهر رؤیاها و محور تفریحی ناژوان اشاره کرد.
معاون پژوهشی مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، کمک به گردشگران برای برنامه‌ریزی بهتر زمان بازدید از بناهای اصفهان را از مزایای استفاده از این نقشه دانست و ادامه داد: در این نقشه فاصله هر جاذبه توریستی و گردشگری با بناهای دیگر در هر محور مشخص است، این امر کمک می‌کند تا گردشگران بتوانند نسبت به زمانی که در اصفهان توقف دارند بیشترین بهره را از زمان ببرند.

پورعصار به اطلاعات گردشگری ضمیمه نقشه اشاره و تصریح کرد: این نقشه دارای اطلاعات گردشگری در مورد بناهای تاریخی است، مسیرهای گردشگری نیز در این نقشه مشخص شده، اطلاعات این نقشه کمک می‌کند تا گردشگران به نسبت علاقه خود و با شناختی کلی از مکان‌های گردشگری اصفهان بتوانند مسیر خود را انتخاب کنند.

وی با اشاره به تکمیل مراحل اولیه نقشه خاطرنشان کرد: این نقشه برای ترجمه آماده شده و مراحل ترجمه آن آغاز شده است و رونمایی از آن به‌زودی از سوی مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان انجام می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار