استاندار اصفهان: اتکا به منابع دولتی کار خطایی است

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه اتکا به منابع دولتی در اصفهان خطاست،گفت: باید تمام حق استان از بودجه‌های دولتی است را دریافت کرده و با صرفه‌جویی بهترین بهره برداری را داشته باشیم.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه اتکا به منابع دولتی در اصفهان خطاست،گفت: باید تمام حق استان از بودجه‌های دولتی است را دریافت کرده و با صرفه‌جویی بهترین بهره برداری را داشته باشیم.

به گزارش مهر، محسن مهر علیزاده پیش از ظهر پنجشنبه در آئین تودیع و معارفه استاندار اصفهان با بیان اینکه خوشحالم در استانی فعالیت می‌کنم که دارای افرادی معتقد، متدین و مسئول هستند، اظهار داشت: امیدوارم در دوره فعالیت خود در این استان از راهنمایی‌های روحانیون و آیات عظام اصفهان بهره ببرم.

وی ضمن قدردانی از رئیس جمهور به دلیل اعتماد به وی و انتصابش به عنوان استاندار اصفهان تصریح کرد: همه توان خود را بکار می‌گیرم که برنامه‌های اعتدالی دولت برای توسعه کشور و استان اصفهان را به خوبی اجرایی کنم.

استاندار اصفهان حل مشکلات و تحقق مطالبات را وظیفه شرعی و قانونی خود دانست و افزود: در این زمینه تعامل و همراهی خوبی را با نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی خواهیم داشت چرا که این امر فرصت و سرمایه خوبی برای ادامه فعالیت خواهد بود.

وی با بیان اینکه استان اصفهان استانی علمی و صنعتی وروشن است، افزود: این استان بیشترین وجوهات را به دولت می‌دهند و این وجوهات هم جانی و هم مالی بوده است.

زاینده رود ستون فقرات شهر و استان اصفهان است

مهرعلیزاده در ادامه با بیان اینکه زاینده رود ستون فقرات شهر و استان اصفهان است، افزود: آسیبی که دو دهه گذشته به این رودخانه خورده است و ما حل این مشکل را در اولویت قرار خواهیم داد.

وی تجدید نظر در حوزه برداشت‌ها، الگوی کشت و ... را در حوضه آبریز زاینده رود امری ضروری دانست و گفت: این امر را در دستور کار قرار داده و اجرایی خواهیم کرد.

استاندار اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه در استان اصفهان اتکا به منابع دولتی کار خطایی است، تصریح کرد: باید تمام آنچه حق استان اصفهان از بودجه‌های دولتی است را دریافت کنیم و با صرفه‌جویی کامل بهترین بهره برداری را داشته باشیم.

استاندار اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان می‌تواند الگوی اجرای اقتصاد مقاومتی باشد، تصریح کرد: با محور قرار دادن اقتصاد مقاومتی و اتکا به توان بخش خصوصی می‌توان این امر را محقق ساخت.

وی با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی اصفهان باید فعال شود، ابراز داشت: استفاده از منابع ارزی صندوق توسعه ملی در این زمینه مورد توجه قرار می‌گیرد.

مهر علیزاده در ادامه با بیان اینکه استفاده از ظرفیت بانوان و جوانان در اداره استان اصفهان مورد توجه قرار دارد، افزود: برای این امر از نیروهای معتدل با درایت استفاده خواهیم کرد و با شعار کار، کار، کار پیش خواهیم رفت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار