انتقاد زرگرپور از پخش یک کلیپ

انتقاد استاندار سابق اصفهان نسبت به پخش یک کلیپ در مراسم تودیع و معارفه استاندار از حاشیه‌های جالب این مراسم بود.

انتقاد استاندار سابق اصفهان نسبت به پخش یک کلیپ در مراسم تودیع و معارفه استاندار از حاشیه‌های جالب این مراسم بود.
به گزارش تسنیم، مراسم تودیع و معارفه استاندار اصفهان که صبح دیروز در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد با حاشیه‌های جالبی همراه بود که به شرح زیر است:
عده‌ای از مسئولان شهری بیرون از سالن برگزاری مراسم و به وسیله تلویزیون شاهد مراسم تکریم و معارفه استاندار اصفهان بودند.

استقبال زیاد مردم از مراسم تکریم و معارفه استاندار اصفهان، سبب شد عده کثیری به صورت ایستاده در داخل و بیرون از سالن شاهد برگزاری مراسم باشند.

دانش‌آموزان نخبه اصفهانی نیز به بدرقه زرگرپور استاندار سابق اصفهان و استقبال از مهرعلیزاده استاندار جدید اصفهان آمدند.

وزیر کشور در بخشی از سخنان خود پیرامون انتخاب استانداران غیربومی گفت: ما به دنبال انتخاب استانداران غیربومی بودیم اما این یک مورد از دست ما در رفت چون همسر مهرعلیزاده اصفهانی است پس او هم بومی اصفهان محسوب می‌شود البته این موضوع را امروز در هواپیما متوجه شدم.


در این مراسم چهره‌ها و شخصیت‌های گوناگونی از جمله مسئولان نظامی و انتظامی، مدیران کل، مسئولان حوزه شهری، شهردار و اعضای شورای شهر، نمایندگان مجلس حضور داشتند. همچنین اسقف ارامنه و نماینده ادیان دیگر نیز از حاضران این مراسم بودند.

در جریان این برنامه کلیپی از فعالیت‌های چهارساله رسول زرگرپور پخش شد اما وی هنگام سخنرانی با انتقاد از پخش این کلیپ گفت که قرار نبوده تا این کلیپ پخش شود اما گویا حالا که استاندار تغییر کرده دیگر کسی به حرف او گوش نمی‌دهد.

شهروند پلاکارد به دستی به دنبال حضور در این مراسم بود، وی با صدای بلند عنوان می‌کرد که من ماهی‌های مرده زاینده رود را به مراسم آورده‌ام و اکنون اجازه ورود من را نمی‌دهند.

وزیر کشور در این مراسم از پیشنهاد استانداری دو استان به زرگرپور خبر داد و گفت: به دلیل تجربه وی در بحث آب فعلا به عنوان مشاور وزیر نیرو در حوزه آب از تجربیات وی استفاده خواهیم کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار