اکبری: انتظارات از تیم ملی فوتبال ساحلی بالا رفته است

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: انتظارات زیاد شده است، اما مردم باید شرایط بازیکنان تیم ملی ساحلی را بدانند و فقط از روی بازی‌های گذشته پیش داوری نکنند.

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: انتظارات زیاد شده است، اما مردم باید شرایط بازیکنان تیم ملی ساحلی را بدانند و فقط از روی بازی‌های گذشته پیش داوری نکنند.

امیرحسین اکبری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در مرحله مقدماتی و گروهی بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتیم و در مقابل روسیه، اوایل بد بازی کردیم اما خوشبختانه به بازی برگشتیم اما در اواخر بازی یک گل خوردیم و باختیم.

وی در مورد این که انتظارات از تیم ملی فوتبال ساحلی بالا رفته است و بسیاری بر این باور بودند که ایران به عنوان سر گروه به مرحله بعدی می‌رود، گفت: انتظارات زیاد شده اما مردم باید شرایط بازیکنان تیم ملی ساحلی را بدانند و فقط از روی بازی‌های گذشته پیش داوری نکنند.

ملی پوش اصفهانی تیم ملی فوتبال ساحلی در مورد بازی با برزیل خاطر نشان کرد: ما مقابل این تیم خوب بازی کردیم و توانستیم برای برزیلی‌ها کار را سخت کنیم. می‌توانستیم به فینال برسیم اما مقداری بدشانسی آوردیم و متاسفانه بازی را واگذار کردیم.

اکبری تصریح کرد: تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم که جایگاه سوم را کسب کنیم و دست پر به کشور برگردیم.

وی درباره وضعیت جسمانی خودش هم گفت: بازیکنان تیم ملی بلافاصله پس از تمام شدن لیگ به اردو آمدند و الان هم هر روز پشت سر هم مسابقه داریم. این مساله موجب خستگی بچه‌ها شده است. وضعیت جسمانی خودم خوب است و مصدومیت خاصی ندارم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی در رابطه با حمایت فدراسیون از فوتبال ساحلی گفت: در حد انتظار ما نبود اما در حد توان خود کمک کرده‌اند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار