حمایت از صنایع دانش بنیان و کاهش بروکراسی اداری باید در دستور کار قرار گیرد

دکتر محسن مهرعلیزاده اظهارداشت: برای حل مشکلات واحدهای صنعتی در استان باید روحیه ی حمایت از تولید و اشتغال در مدیران و کارمندان تقویت و همچنین حمایت از صنایع دانش بنیان و کاهش بروکراسی اداری و افزایش ورود بخش خصوصی در دستور کار قرار گیرد.

دکتر محسن مهرعلیزاده اظهارداشت: برای حل مشکلات واحدهای صنعتی در استان باید روحیه ی حمایت از تولید و اشتغال در مدیران و کارمندان تقویت و همچنین حمایت از صنایع دانش بنیان و کاهش بروکراسی اداری و افزایش ورود بخش خصوصی در دستور کار قرار گیرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر مهرعلیزاده در دیدار معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان حمایت از مصرف ‏کنندگان و تولیدکنندگان با ایشان اظهارداشت: اصفهان استان صنعتی است و در شاخص های مربوط به کیفیت ارائه ی خدمات و ارتقا سطح رقابت ها و فرهنگ مشتری مداری خوب عمل کرده است و در اغلب شاخص ها مقام اول را دارد.
مهرعلیزاده با اشاره به وضعیت واحدهای صنعتی در استان، اظهارداشت: میزان بیکاری در اصفهان بالاست و ۳۰ درصد واحدهای تولیدی از مدار تولید خارج شده اند و ۳۰ درصد نیز با نیمی از ظرفیت خود کار می کنند.
محسن مهرعلیزاده با تاکید بر اینکه باید مشکل این واحدها شناسایی شود، افزود: برخی از مشکلات مربوط به کلان کشور است ولی با این وجود باید تلاش شود که وضعیت واحدهای صنعتی استان بهبود یابد.
استانداراصفهان افزود: بانک ها باید با توان و انگیزه ی بیشتری به واحدهای تولیدی کمک نمایند و همکاری لازم را داشته باشند تا از این وضعیت خارج شویم.
وی با بیان اینکه اصفهان استانی شاخص در کشور است، افزود: اگر این استان ضربه ای بخورد در کل کشور با مشکل مواجه خواهیم شدو متقابلاً توسعه و پیشرفت استان ، به توسعه و پیشرفت کشور کمک خواهد کرد.
مهرعلیزاده اظهارداشت: باید تلاش شود که بخش خصوصی با قوت بیشتری به استان ورودپیدا کنند تا با همکاری بیشتر بانک ها بتوانیم بخشی از مشکلات را برطرف کنیم.
استانداراصفهان تاکید کرد: باید روحیه ی حمایت از تولید و اشتغال در مدیران و کارمندان و همچنین حمایت از صنایع دانش بنیان و کاهش بروکراسی اداری و کاغذ بازی در استان ایجاد شود.
سید محمود نوابی نیز در این دیدار با اشاره به برگزاری همایش تقدیر از حامیان حقوق مصرف کنند که با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده برگزار می شود، افزود: در این همایش ۱۴ واحد تولیدی گواهینامه حمایت از حقوق مصرف کننده دریافت می کنند.
وی با بیان اینکه این همایش از سال ۸۰ برگزار شده است؛ تصریح کرد: استان اصفهان در اکثر شاخص ها پیشرو است ولی اولین همایش استانی امروز در این استان برگزار می شود.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان حمایت مصرف ‏کنندگان و تولیدکنندگان افزود: براساس ماده شش قانون حمایت از حقوق مصرف کننده که در استان ها مسئولیت آن با استانداری ها است و همه ی دستگاه ها را شامل می شود، شفاف سازی اطلاعات، فرایندهای کاری و خدمت بیشتر به مردم از اهداف آن بشمار می رود.
۷

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار