در ایجاد عدالت در شهرستان‌های استان اصفهان دچار چالش هستیم

استان اصفهان، استان وسیعی است و یک استاندار نمی‌تواند به مشکلات همه شهرها رسیدگی کند و برای همین نارضایتی بالاست و کار استاندار در این استان همواره سخت بوده است. نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در دیدار نمایندگان استان اصفهان با محسن مهرعلیزاده استاندار جدید اصفهان گفت: توجیهی وجود ندارد که در این استان با تمدن و زرخیز نارضایتی در بخش‌های مختلف داشته باشیم و در ایجاد عدالت و رسیدگی دچار چالش باشیم.

شبستان: استان اصفهان، استان وسیعی است و یک استاندار نمی‌تواند به مشکلات همه شهرها رسیدگی کند و برای همین نارضایتی بالاست و کار استاندار در این استان همواره سخت بوده است.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در دیدار نمایندگان استان اصفهان با محسن مهرعلیزاده استاندار جدید اصفهان گفت: توجیهی وجود ندارد که در این استان با تمدن و زرخیز نارضایتی در بخش‌های مختلف داشته باشیم و در ایجاد عدالت و رسیدگی دچار چالش باشیم.

دکتر سید جواد ساداتی نژاد ادامه داد: غیربومی بودن استاندار اصفهان یک فرصت برای شهرستان‌های این استان است؛ چون همیشه در استان به‌رغم تمام ظرفیت‌ها، در حوزه عدالت شهرستان‌ها دچار چالش‌های مختلفی بوده‌ایم و گلایه‌مندی زیادی وجود داشته است. وی افزود: استان اصفهان، استان وسیعی است و یک استاندار نمی‌تواند به مشکلات همه شهرها رسیدگی کند و برای همین نارضایتی بالاست و کار استاندار در این استان همواره سخت بوده است.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی افزود: توجیهی وجود ندارد که در این استان با تمدن و زرخیز نارضایتی در بخش‌های مختلف داشته باشیم و در ایجاد عدالت و رسیدگی دچار چالش باشیم.

ساداتی نژاد استان اصفهان را یکی از سخت‌گیرترین استان‌های کشور در بروکراسی اداری خواند و افزود: در این استان در حوزه توسعه‌ای به‌شدت دچار سخت‌گیری هستیم و این باعث می‌شود مردم نگران و عمدتاً دلخور باشند.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی به فعالیت دو هزار کارخانه در این دو شهرستان اشاره کرد و افزود: این صنایع کاملاً مردمی و خصوصی است و حتی یک کارخانه دولتی در این منطقه نمی‌بینیم، مردم خود توسعه می‌دهند ولی به دلیل سخت‌گیری اجازه پرواز به آنان نمی‌دهیم و تفویض اختیار نمی‌کنیم.

وی اصلی‌ترین چالش در استان اصفهان را چالش آب خواند و افزود: این موضوع راهی جز تعامل با رویکرد جدید و تأمین منافع طرفین ندارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار