اعزام 12 دستگاه اتوبوس از کاشان برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی (ع)

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی کاشان و حومه از اعزام 12 دستگاه اتوبوس، یک دستگاه مینی‌بوس همراه با اکیپ فنی و پشتیبانی جهت جابجایی زائران کربلای معلا در مرز مهران خبر داد.

کاشان-اصفهان امروز: مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی کاشان و حومه از اعزام 12 دستگاه اتوبوس، یک دستگاه مینی‌بوس همراه با اکیپ فنی و پشتیبانی جهت جابجایی زائران کربلای معلا در مرز مهران خبر داد.

مهندس ولی پناه افزود ستاد اربعین در سال جاری با مدیریت وزارت کشور، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، اتحادیه اتوبوس‌رانی‌های شهری کشور و همکاری دیگر وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مربوطه برای هر چه‌بهتر برگزار شدن مراسم و رفاه حال زائران برای هر یک از سازمان‌های اتوبوس‌رانی در سطح کشور برنامه اجرایی و سهمیه‌ای مشخص برای خدمات‌رسانی تخصیص داده است.

ولی پناه تصریح کرد: اجرای طرح اعزام سرویس‌های ویژه سازمان اتوبوس‌رانی در ایام اربعین در راستای سرویس‌دهی هرچه بیشتر به زائران ابا‌عبدالله الحسین‌‌‌‌‌(ع) و انتقال سریع آن‌ها به مرزها به بالعکس انجام می‌گیرد.

وی خدمت‌رسانی به زائران حسینی را کاری ارزشمند و شایسته تقدیر دانست و افزود: خدمت‌رسانی به زائران پیاده امام حسین (ع) کمتر از زیارت نیست و در این راستا ناوگان اتوبوس‌های سازمان اتوبوس‌رانی کاشان و حومه همچون سنوات اخیر با آمادگی کامل به‌صورت شبانه‌روزی تا بازگشت کامل زائرین اربعین حضرت سیدالشهدا (ع) به‌طور کامل در خدمت هم‌وطنان عزیز خواهند بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار