جایگاه نخست آران و بیدگل در مشارکت خیرین ورزش یار

عاون توسعه منابع و سرمایه انسانی اداره کل ورزش اصفهان گفت: آران و بیدگل باوجود برخی محرومیت‌ها توانسته است رشد خوبی در گسترش ورزش داشته باشد.

ایسنا: معاون توسعه منابع و سرمایه انسانی اداره کل ورزش اصفهان گفت: آران و بیدگل باوجود برخی محرومیت‌ها توانسته است رشد خوبی در گسترش ورزش داشته باشد.

احسان شاه علی در جلسه تکریم و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل گفت: بدون شک آران و بیدگل باوجود کاستی‌ها دارای ظرفیت و استعدادهای خوب ورزشی در سطح استان و حتی کشور است و در صورت توجه بیشتر شاهد خبرهای خوبی از ورزش آران و بیدگل خواهیم بود‌.

وی افزود: رتبه و جایگاه سوم استان در فعالیت‌های ورزشی و مسابقات استانی برای آران و بیدگل به نسبت جمعیت یک الگو و نمونه است و این نیست مگر باهمت و همکاری خود مردم که علاقه به پیشرفت و رشد دارند.

شاه علی افزود: نگاه مردم آران و بیدگل به ورزش جای تقدیر و تشکر دارد و حضورشان به‌خصوص خیرین زبانزد است و این در حالی است که آران و بیدگل جایگاه نخست را در مشارکت خیرین ورزش یار در استان اصفهان به خود اختصاص داده است. در این مراسم از فعالیت‌های ابوذر فردنژاد تقدیر شد و علیرضا عابدی به‌عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل معرفي شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار