چهار درصد زندانیان استان اصفهان را زنان تشکیل می‎دهند

مدیر زندان مرکزی اصفهان گفت: در نیمه اول امسال یکهزار و 942 مددجوی این زندان پس از پشت سرگذاشتن دوره های آموزشی موفق به دریافت گواهینامه مهارتی شدند.

مدیر زندان مرکزی اصفهان گفت: در نیمه اول امسال یکهزار و 942 مددجوی این زندان پس از پشت سرگذاشتن دوره های آموزشی موفق به دریافت گواهینامه مهارتی شدند.
به گزارش ایرنا منصور بیژنی افزود: در نیمسال اول امسال یک هزار و 347 مددجوی زندان با شرکت در دوره های فنی و حرفه ای، 134 مددجو با شرکت در دوره های آموزشی جهاد کشاورزی و 422 مددجو با شرکت در دوره های جهاد دانشگاهی و 40 مددجو با شرکت در دوره های میراث فرهنگی موفق به دریافت گوهینامه مهارتی شدند.
وی افزود: در راستای اجرای برنامه های اصلاحی و تربیت مددجویان و ارتقای توانمندی آنان در حوزه اشتغال در نیمه اول امسال 55 دوره آموزشی
برای مددجویان زندان مرکزی اصفهان برگزار شده است.
بیژنی اضافه کرد: اشتغال و حرفه آموزی از اولویت اصلی فعالیت های اصلاحی و تربیتی زندان مرکزی اصفهان است که با هدف اصلاح و تربیت بزهکاران دنبال می شود.
وی فراهم نمودن زمینه اشتغال و حرفه آموزی مددجویان را یکی از ابزارهای مهم برای رسیدن به این هدف سازمانی دانست و ابراز امیدواری کرد: با به کارگیری ظرفیتهای بومی وهمچنین همکاری و تعامل با اداره کل فنی وحرفه ای اصفهان، مددجویان به سمت حرفه آموزی و اشتغال سوق داده شوند.
بیش از 14 هزار مددجو در زندان های استان اصفهان نگهداری می شوند که حدود 10 هزار نفر از آنها در مرکز استان و مابقی در اندرزگاه های شهرستان های استان نگهداری می شوند.
چهار درصد زندانیان استان اصفهان را زنان و 96درصد آنها را مردان تشکیل می‎دهند.
استان اصفهان دارای 11 مجموعه اردوگاه، کانون اصلاح و تربیت و کادر نگهداری زندانیان است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار