رتبه اول ستادهای اسکان فرهنگیان کشور به استان اصفهان رسید

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه امسال رتبه اول ستادهای اسکان کشور به استان اصفهان رسید، اظهار کرد: استان اصفهان در نوروز امسال با افزایش 20 درصدی مسافر نسبت به سال گذشته روبرو شده است.

رتبه اول ستادهای اسکان فرهنگیان کشور به استان اصفهان رسید

به گزارش ایمنا، محمد حسن قائدیها مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: همکاری و تعامل دو سویه همه دستگاه ها و نهادهای مرتبط در این موضوع دخیل بوده است.
وی ضمن قدردانی از تعاملات و همدلی های شهرداری اصفهان در ستادهای اسکان، افزود: خدا را شاکریم که بار دیگر سالی به وجود آمد که بتوانیم با همدلی، مساعدت و همکاری شهرداری خدمات ارزنده ای به مسافران نوروزی ارائه دهیم.
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان اضافه کرد: باید بتوانیم به همه افرادی که اصفهان را به عنوان محل سفر انتخاب می کنند خدمات ارزنده ای ارائه دهیم و خدا را شاکریم که چنین توفیقی حاصل شد و همه همکاران توانستند فرصت خود را در اختیار مسافران نوروزی قرار دهند.
قائدیها در ادامه از اعضای مجموعه ستادهای فرهنگیان تشکر و قدردانی کرد و گفت: همه اعضای مسوول در ستادها توانسته اند با نهایت درایت و همدلی برای هدایت و پذیرش مسافران نوروزی تلاش کنند.
تجهیز یک هزار و 360 مدرسه در سراسر استان
وی گفت: یک هزار و 360 مدرسه در سراسر استان در قالب 13 هزار و 650 کلاس درس برای ورود مسافران نوروزی تجهیز شده است و امسال کلاس های گروه«ج» حذف شده و گروه های «الف» و «ب» با موقعیت و امکانات ویژه آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی بوده اند.
قائدیها با بیان اینکه بیش از دو هزار و 900 نفر در طول شبانه روز برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی آماده بودند، تصریح کرد: برنامه ریزی و آماده سازی ستادهای اسکان برای پذیرایی از مسافران نوروزی، آماده سازی نرم افزار مسافریار در مجموعه های ستاد اسکان فرهنگیان، تهیه شیوه نامه مدون برای پذیرش مسافران و حضور در ستادهای هدایت آنها در همه ستادهای اسکان از مهمترین اقداماتی است که برای رفاه حال مسافران انجام شده است.
وی گفت: 145 هزار و 58 خانوار بالغ بر 520 هزار و 325 نفر و یک میلیون و 304 هزار و 830 نفر روز از بیست و پنجم اسفندماه 95 تا ساعت 8 صبح دهم فروردین ماه 96 در مجموعه های ستاد اسکان فرهنگیان استان اصفهان پذیرش شده اند که این آمار در شهر اصفهان 84 هزار و 133 خانوار بالغ بر 301 هزار و 389 نفر و قریب به 756 هزار و 744 نفر روز در شهر اصفهان بوده است.
وی فعالیتی که در استان اصفهان برای مسافران نوروزی انجام می شود را خاص و نمونه قلمداد کرد و اذعان داشت: به جرات می توان گفت شاید نمونه فعالیت هایی که در استان اصفهان انجام می شود در هیچ کدام از استان ها انجام نشود و از استان اصفهان هم هیچ عملی به غیر از این انتظار نمی رود.
همدلی و همسویی اعضا در خدمات رسانی به مسافران نوروزی زبانزد است
قائدیها با بیان اینکه همدلی و همسویی اعضا در خدمات رسانی به مسافران نوروزی زبانزد است، ابراز داشت: اصفهانی ها توانستند خدمات ارزنده ای به مسافران نوروزی ارائه دهند و مسافرانی که به اصفهان می آیند علاقمند هستند که در اصفهان، خدماتی ارزنده ای به آنها ارائه شود چرا که این شهر به عنوان یک شهر توریستی و گردشگری شایسته بهترین هاست.
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه همه امکانات و خدماتی که در بخش های مختلف آموزشی و پرورش وجود دارد بسیار مطلوب است، تصریح کرد: نماینده همه دستگاه هایی که در این جمع وجود دارند باید بدانند که روزهای پایانی ارائه خدمت را طی می کنند و در روزهای آینده با موج بسیار سنگینی از ورود مسافران به اصفهان روبرو خواهند شد و استان اصفهان باید به عنوان یک استان پایلوت در این زمینه آماده باشد تا مسافران لحظاتی خوبی را در اصفهان طی کنند.
وی گفت: آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه متولی باید در کنار سایر دستگاه ها خدمات شایسته ای را به مسافران ارائه دهد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به سیاست های اتخاذ شده در زمینه خدمت رسانی مطلوب به مسافران خاطر نشان کرد: همدلی، تعامل و همسویی با دستگاه ها به ویژه ستاد خدمات شهری و استانی است یکی از سیاست های اتخاذ شده در این عرصه است.
قائدیها با بیان اینکه در راستای ارائه خدمات بهتر برای مسافران جلسات هفتگی و توجیهی متعددی برای مسوولان بخش های اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار شده است،اذعان داشت: اگر همدلی و همسویی زیربنای موفقیت در برنامه های خدمت رسانی است و اگر همدلی و همسویی وجود نداشته باشد در نهایت خروجی مطلوب نخواهد داشت و خوشبختانه در حال حاضر خروجی مطلوبی از ستادهای اسکان فرهنگیان رخ داده است و همه کارکنان مجموعه های ستاد اسکان فرهنگیان با آموزش و پرورش همراه و همگام شدند. ما نیز درصدیم خروجی مطلوبی ارائه دهیم و در این راستا هر لحظه شاهد ارائه خدمات بهتر و شایسته تر به مسافرین فرهنگی و غیر فرهنگی هستیم.
80 درصد مسافران پذیرش شده در ستادهای اسکان فرهنگیان، فرهنگی هستند
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: 80 درصد مسافران فرهنگی و 20 درصد مسافران غیر فرهنگی و شاغل در ادارات دولتی و مشاغل آزاد در ستادهای اسکان فرهنگیان پذیرش شدند و وظیفه ماست که به همه مسافران نوروزی خدمت رسانی کنیم.
وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی برای ستادهای اسکان سفر و تجهیز مجموعه های آموزشی از پانزدهم آبان ماه آغاز شده است، خاطر نشان کرد: 18 جلسه در طول سال و قبل از ایام نوروز با حضور مدیران ارشد اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار شد و جلسه ویژه معاونت پشتیبانی و کارشناسان تعاون به صورت مداوم برگزار ادامه دارد.
قائدیها از برگزاری نشست های 47 کارگروه ستاد مرکزی برای ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی خبر داد و گفت: کمیته حراست، ارزیابی و پاسخگویی به شکایات به صورت مکرر در شبانه روز به شکایات رسیدگی می کردند و بازدید های متعددی در ستادهای اسکان داشتند و برای رفع نواقص گزارش های مکرری را به همکاران ابلاغ می کردند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: کمیته فناوری، تدارکات و تجهیزات، پوشش اسکان در مدارس غیر دولتی و کمیته اسکان ویژه برای مهمانان خاص و کمیته هماهنگی از دیگر کمیته های ایجاد شده برای خدمت رسانی مطلوب تر بوده است.
قائدیها گفت: 25 جلسه را با حضور کارشناسان تعاون برگزار شد و توانستیم 44 ستاد اسکان را در سراسر استان اصفهان تشکیل دهیم.
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه مجموعه ستادهای اسکان فرهنگیان از بیست و هشتم اسفندماه 95 برای ارائه خدمات به مسافران آماده بوده اند، بیان کرد: ارائه غذای گرم به مسافران نوروزی. حضور فعال در ستادهای شهرداری، میراث فرهنگی و استانداری، کمک به روند اسکان در شهر اصفهان و هماهنگی با همه نهادهای و ارگان هایی که با ستاد خدمات سفر مرتبط می شوند از عمده فعالیت هایی است که در این مدت انجام شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار