بهبودی حسن‌زاده و امینی تا نیم‌فصل

پزشک تیم فوتبال سپاهان گفت: مصدومیت عارف غلامی به حدی نیست که آزمایش ام. آر. آی انجام دهد و پای او تنها دچار التهاب و تورم است که با استراحتی چند روزه بهبود می‌یابد.

پزشک تیم فوتبال سپاهان گفت: مصدومیت عارف غلامی به حدی نیست که آزمایش ام. آر. آی انجام دهد و پای او تنها دچار التهاب و تورم است که با استراحتی چند روزه بهبود می‌یابد.

عباس ربیعی در گفتگو با ایمنا در مورد وضعیت عارف غلامی، اظهار کرد: شدت آسیب غلامی در حدی نیست که نیاز به آزمایش ام. آر. آی داشته باشد و تعجب می‌کنم که در برخی رسانه‌ها گفته شده بود باید آزمایش ام. آر. آی انجام دهد. من نیازی ندیده‌ام که آزمایش ام. آر. آی انجام شود.

پزشک تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد: فکر می‌کنم در این مورد اشتباهی به وجود آمده است، چون بنا به دلیلی و برای اطلاعات خودم، درخواست سونوگرافی شکم برای غلامی داده بودم که ربطی هم به ورزش نداشت و فکر می‌کنم او این مطلب را اشتباه متوجه شده است.

وی تصریح کرد: غلامی اصلاً نیازی به انجام آزمایش ام. آر. آی ندارد و از روز جمعه یا شنبه تمرینات خود را از سر خواهد گرفت و صد درصد برای بازی آماده می‌شود.

ربیعی ادامه داد: در تمرین روز گذشته آشیل پای راست غلامی ضربه‌ دید و از آنجایی که تاندون حساس و مهمی است تا زمانی که التهاب کاملاً برطرف نشود اجازه تمرین ندارد و باید دو تا سه روز استراحت کند و در حال حاضر تورم و التهاب دارد که انشالله با استراحت و درمان‌های فیزیوتراپی مشکل او برطرف می‌شود.

پزشک تیم فوتبال سپاهان بیان کرد: غلامی امروز نیز بر سر تمرین تیم حاضر شد و پای او را معاینه کردم و نیاز به استراحت بیشتری داشت و بدون اینکه در تمرین تیم حاضر شود مرخص شد.

وی در مورد وضعیت دیگر مدافعان مصدوم تیم سپاهان گفت: حسین جعفری مجدداً باید تحت آزمایش ام. آر. آی قرار گیرد تا وضعیت او نسبت به آسیب اولیه‌اش بررسی شود تا ببینیم شدت و میزان بهبودی او در چه مرحله‌ای قرار دارد. در یکی، دو روز آینده آزمایش ام. آر. آی مجددی از ستون مهره‌های پورقاز هم انجام می‌دهیم و در صورتی که مشکل او برطرف شده باشد ممکن است از روز شنبه اجازه حضور در تمرینات گروهی به او داده شود.

ربیعی در مورد وضعیت سایر مصدومان سپاهان اشاره کرد: مهدی امینی زیرنظر فیزیوتراپیست تیم است و به تازگی گچ دستش را باز کرده و اصلاً به صلاح نیست روی دست او فشار بیاوریم و برای حضورش در تیم عجله کنیم چون امکان برگشت مشکلش وجود دارد. مسعود حسن‌زاده نیز درمانگر و فیزیوتراپیست اختصاصی دارد و زیرنظر آن‌ها تحت درمان است.

پزشک تیم فوتبال سپاهان افزود: پیش‌بینی من در مورد زمان بازگشت حسن‌زاده و امینی شروع نیم‌فصل دوم است. در حال حاضر نیز مصدوم دیگری نداریم و بازیکنان به تمرینات خود ادامه می‌دهند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار