پرداخت ۳ میلیارد تومان جهیزیه به زوج‌های کمیته امداد اصفهان

مدیر کل کمیته استان اصفهان گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۳ میلیارد و ۸۱۷ میلیون تومان کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به زوج‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان پرداخت‌شده است.

مدیر کل کمیته استان اصفهان گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۳ میلیارد و ۸۱۷ میلیون تومان کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به زوج‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان پرداخت‌شده است.
حمیدرضا شیران با اشاره به اینکه یکی از سرفصل‌های مهم خدمتی این نهاد در حوزه حمایت‌های اجتماعی پرداخت کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به زوج‌های تحت حمایت است، اظهار داشت: 872 زوج نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان با کمک کمیته امداد زندگی مشترک خود را آغاز کردند.
وی با بیان اینکه از مجموع خدمات ارائه‌شده به زوج‌های نیازمند در 6 ‌ماهه نخست امسال 550 مورد کمک‌هزینه تهیه جهیزیه بوده است، افزود: همچنین به 213 نفر از فرزندان ذکور تحت حمایت هدیه ازدواج و کمک هزینه ازدواج مجدد به 109 بانو تحت حمایت پرداخت‌شده است.
مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان از پرداخت بیش از 3 میلیارد و 817 میلیون تومان کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های نیازمند خبر داد و بیان کرد: منابع موردنیاز برای پرداخت کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به زوج‌های نیازمند از محل منابع داخلی کمیته امداد و کمک‌های مردمی تأمین‌شده است.
وی با اشاره به اینکه در کنار پرداخت کمک ‌هزینه ازدواج به زوج‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان دوره‌های آموزشی و مشاوره‌ای قبل از ازدواج برگزار می‌شود، افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی و مشاوره‌های قبل از ازدواج به نوعروسان سبب می‌شود ازدواج‌های صورت گرفته بین جامعه هدف این نهاد پایدارتر شود.
وی با بیان اینکه هزار 695 نوعروس تحت حمایت کمیته امداد این استان در نوبت دریافت خدمت از این نهاد هستند، گفت: تلاش می‌کنیم با رویکرد بهتر زمینه مشارکت خیران برای تأمین کمک‌هزینه جهیزیه نوعروسان نیازمند در انتظار نوبت دریافت این خدمت از کمیته امداد استان اصفهان را فراهم کنیم.
شیران با دعوت از خیران اصفهانی برای کمک به تأمین جهیزیه مورد نیاز نوعروسان نیازمند، اظهار داشت: خیران می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد استان به‌صورت حضوری و شمار گیری #031*8877* در تأمین منابع موردنیاز برای تأمین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت این نهاد مشارکت کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار