کشف بیش از یک میلیارد ریال پارچه چادری قاچاق در اصفهان

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف استان اصفهان از کشف ۱۵۶ طاقه پارچه چادری قاچاق از کشور کره جنوبی به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال خبر داد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف استان اصفهان از کشف ۱۵۶ طاقه پارچه چادری قاچاق از کشور کره جنوبی به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش ایمنا جواد محمدی فشارکی پیرامون بازرسی های کارشناسان قاچاق کالا مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان از یک واحد تخلیه بار در غرب اصفهان، اظهار داشت: در این بازرسی تعداد ۱۵۶ طاقه پارچه چادری ساخت کشور کره جنوبی از نوع قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کشف و جمع آوری شد.

وی به بازرسی دیگری از یک واحد تخلیه بار در غرب اصفهان اشاره کرد و افزود: در این بازرسی نیز ۱۶ هزار بسته بلبرینگ ژاپنی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال کشف وبرای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شد.

وی پیرامون بازرسی از یک واحد تخلیه بار در شمال شرق اصفهان، گفت: در این بازرسی تعداد ۳۲۲ بسته انواع پودرمکمل بدنسازی قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال کشف و جمع آوری شد همچنین در بازرسی از یک واحد تخلیه بار تعداد ۲۱۰۰ بسته شکلات ترکیه ای قاچاق به ارزش ۱۰۵ میلیون ریال کشف، جمع آوری و جهت انجام سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شد.

وی در ادامه به بازرسی از دو واحد واحد تخلیه بار در شمال اصفهان اشاره کرد و افزود: در این بازرسی ۲۷ دستگاه موتوربرق قاچاق به ارزش ۳۲۴ میلیون ریال کشف و جمع آوری شد همچنین در یک واحد تخلیه بار دیگر، ۴۵۰ عدد کولیس چینی قاچاق به ارزش ۱۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال کشف و تحویل مراجع قانونی شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار