رئیس هیأت گلف اصفهان: می‌توان در پارک‌ها مینی‌گلف بازی کرد

رئیس هیأت گلف اصفهان گفت: هدف هیأت گلف همگانی کردن این ورزش تفریحی است و پارک‌ها بهترین مکان برای انجام این هدف هستند.

رئیس هیأت گلف اصفهان گفت: هدف هیأت گلف همگانی کردن این ورزش تفریحی است و پارک‌ها بهترین مکان برای انجام این هدف هستند.

فرهاد رحیمی در گفت‌و‌گو با فارس در خصوص وضعیت گلف در استان اظهار داشت: با توجه به اینکه از لحاظ مالی و انسانی محدودیت زیادی در رشته گلف وجود دارد رویکرد هیأت گلف اصفهان همگانی کردن این رشته بوده است؛ در جامعه کنونی شاهد افزایش بیماری‌های متابولیک هستیم و این به دلیل فقر حرکتی مردم است.

وی افزود: مینی‌گلف بخشی از گلف است که نیاز به امکانات و تجهیزات زیادی ندارد و برنامه‌های زیادی در این زمینه اجرا شده است و استقبال خوبی از این برنامه‌ها به عمل آمده است؛ از آن جهت که گلف در دسته ورزش‌های تفریحی قرار دارد هدف ما این است که به سمت همگانی کردن این ورزش حرکت کنیم و در پارک‌ها و فضاهای عمومی این ورزش را انجام دهیم.

رئیس هیأت گلف اصفهان بیان داشت: گلف فاکتور‌های لازم برای تبدیل شدن به یک ورزش همگانی را دارد و ورزش تفریحی شدت زیادی ندارد و رقابت کمتری در آن وجود دارد؛ اما برای ورزش قهرمانی یک زمین استاندارد در ورزشگاه نقش‌جهان داریم ‌و یک زمین کوچک‌تری در ورزشگاه کوثر ملک‌شهر وجود دارد که برای تمرینات مناسب است.

رحیمی هم‌چنین اذعان داشت: عمده فعالیت هیأت گلف در زیر‌مجموعه‌ای است که به امکانات کمتری نیاز دارد و توافقاتی با شهرداری انجام شده است که در پارک‌ها مینی‌گلف بازی شود و با توجه به اینکه سرانه زمین‌های ورزشی در کشور بسیار پایین است باید از پارک‌ها برای ورزش استفاده شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار