عدم ارتباط ترامپ با فرمانده نظامیان آمریکایی و ناتو در افغانستان غیرعادی است

در حالی که بیش از ۱۰ ماه از حضور دونالد ترامپ در کاخ سفید می‌گذرد، رئیس جمهور آمریکا تاکنون با فرمانده نظامیان این کشور در افغانستان گفت‌وگو نکرده است.

در حالی که بیش از ۱۰ ماه از حضور دونالد ترامپ در کاخ سفید می‌گذرد، رئیس جمهور آمریکا تاکنون با فرمانده نظامیان این کشور در افغانستان گفت‌وگو نکرده است.
به گزارش تسنیم به نقل از «تایمز»، در حالی که بیش از دو ماه از اعلام استراتژی جدید ترامپ در افغانستان می‌گذرد و نظامیانی نیز که ترامپ فرمان اعزام آن‌ها به افغانستان را صادر کرده نیز در این کشور مستقر شده‌اند، رئیس جمهور آمریکا هنوز با فرمانده نظامیان این کشور در افغانستان گفت‌وگو نکرده است.
ژنرال «جان نیکلسون» فرمانده نظامیان آمریکایی و ناتو در افغانستان که برای حضور در نشست ناتو به بروکسل سفر کرده بود تصریح کرد: هنوز با وی (ترامپ) گفت‌وگو نکرده‌ام.
عدم ارتباط میان ترامپ به عنوان فرمانده قوای نظامی آمریکا و نظامیان ارشد این کشور در افغانستان موضوع غیرعادی است.
به گفته نیکلسون، وی در ده ماه خدمت در زمان حضور رئیس جمهور سابق آمریکا در کاخ سفید دو بار با اوباما گفت‌وگو کرده بود.
اظهارات ژنرال نیکلسون در پاسخ به سوالی مطرح شد که آیا ترامپ به وی به عنوان فرمانده نظامیان آمریکایی اطمینان دارد.
این در حالی است که پیش از اعلام استراتژی ترامپ برای افغانستان و جنوب آسیا، گزارش‌هایی مبنی بر امکان برکناری نیکلسون توسط ترامپ منتشر شده بود، با این حال فرمانده ارشد نظامیان آمریکایی در افغانستان گفت که اگرچه رئیس جمهور آمریکا تاکنون با وی دیدار نکرده و یا تلفنی گفت‌وگو نکرده است، اما به وی اطمینان دارد.
نیکلسون گفت: باور دارم که مورد اطمینان وی هستم، زیرا استراتژی که ایجاد شد همان چیزی بود که خواستار آن بودم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار