برخورد خودرو با تیر برق در اتوبان فرودگاه اصفهان و پنج مصدوم

سرپرست اورژانس اصفهان گفت: در دور ورز گذشته در اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید در اتوبان شهید بهشتی اصفهان بعد از پل شهید طیاره، پنج نفر مصدوم شدند.

سرپرست اورژانس اصفهان گفت: در دور ورز گذشته در اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید در اتوبان شهید بهشتی اصفهان بعد از پل شهید طیاره، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، غفور راستین درباره جزئیات این تصادف اظهار کرد: این تصادف در محور فرودگاه به سمت میدان لاله در برخورد پراید با تیر چراغ برق اتفاق افتاد که به اورژانس ۱۱۵ اعلام گزارش شد.

سرپرست اورژانس اصفهان اگفت: حادثه تصادف خودروی سواری پراید با تیر برق و محبوس شدن سرنشینان آن ساعت با تماس های متعدد شاهدان به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد که در پی آن ماموران سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروی نجات از دو مسیر به محل حادثه اعزام شدند.

شایان ذکر است یک نفر از مصدومان قبل از ح ضور آتش نشانان از خودرو خارج شده بود و چهار سرنشین دیگر درون خودرو که تا حد زیادی متلاشی شده بود، محبوس شده بودند.

به گفته راستین، آتش نشانان هم پس از ایمن ‌سازی‌های لازم، به سرعت اقدام به آزادسازی محبوس شدگان کردند و این افراد که از ناحیه سر و دست و پا به شدت مجروح بودند با احتیاط کامل از خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شده تا به بیمارستان منتقل شوند.

وی تاکید کرد: نیروهای امدادی اورژانس به همراه سه آمبولانس در محل این حادثه حاضر شدند که با مصدومیت شدید ۲زن و ۲ مرد روبه رو شدند. راستین افزود: مصدومان این حادثه دارای اسیب های متوالی سر و شکستگی دست و پا بودند که بعد از دریافت اققدامات درمانی اورژانس توسط سه امبولانس به بیمارستان کاشان

انتقال پیدا کردند.

قاتل خاموش در شاپورآباد برخوار دو نفر قربانی گرفت

هرساله با آغاز فصل سرما و کاهش دمای هوا میزان مسمومیت ها با گاز منوکسیدکربن افزایش می یابد و برخلاف آموزش ها و هشدارهای مکرر آتش نشانی و اورژانس همچنان شاهد استفاده وسایل گرمایشی غیراستاندارد و بی احتیاطی در زمینه استفاده و نصب اینگونه وسایل در منازل، کارگاه ها و یا خودروهای سبک و سنگین هستیم.

سرپرست اورژانس اصفهان از وقوع حادثه دیگری در در شهر شاپورآباد از توابع شهرستان برخوار در دور روز گذشته خبر داد که این سانحه ۲ فوتی مرد داشت.

وی بیان کرد: مسمومیت با گاز co بوسیله بخاری در اثر عدم استفاده از لوله بخاری مناسب در برخوار-شاپورآباد منجر به وقوع سانحه گاز گرفتگی شد.

وی تاکید کرد: پس از اعلام این حادثه به اورژانس ۱۱۵ واحد امدادی به محل اعزام شد ولی افراد این سانحه دو مرد بودند که جان خود را از دست داده بودند.

راستین توضیح داد: با شروع فصل سرما مهمترین اقدام چک کرد باز بودن راه خروج گاز حاصل سوختن بوسیله بخاری است وباید توجه داشت علائم مسمومیت با CO همانند علائم سرما خوردگی میباشد که با خروج ودر معرض هوای ازاد بودن علاییم از بین می رود.

گفتنی است شهرستان برخوار با مساحتی بالغ بر ۷۷ کیلومترمربع در شمال شهر اصفهان واقع شده است و فوریت‌های پزشکی شهرستان برخوار از ۳ پایگاه شهری، یک جاده‌ای و ۲۱ نفر پرسنل برخوردار است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار