دعوت شهردار برای ارائه انتقادات و پیشنهادات شهروندان

شهردار اصفهان گفت: با توجه به اینکه مردم اصفهان با روند ساخت خط یک مترو آشنایی دارند از شهروندان دعوت می شود ما را با انتقادات و پیشنهادات خود آشنا کنند تا اشکالات احتمالی تکرار نشود.

شهردار اصفهان گفت: با توجه به اینکه مردم اصفهان با روند ساخت خط یک مترو آشنایی دارند از شهروندان دعوت می شود ما را با انتقادات و پیشنهادات خود آشنا کنند تا اشکالات احتمالی تکرار نشود.

به گزارش ایمنا ، قدرت الله نوروزی در برنامه رادیویی "سلام اصفهان" با اشاره به اینکه در شهر اصفهان برنامه های خوبی در حال پیگیری است، اظهارکرد: برای اطمینان از روند مطلوب پروژه های شهری بازدیدهایی را شخصا انجام داده ام.

وی افزود: به عنوان مثال ساخت پل اشکاوند و تقاطع مقابل مرکز همایش های امام خامنه ای از نمونه پروژه های شرق اصفهان هستند که در حال احداث است.

شهردار اصفهان اضافه کرد: همچنین پردیس اشراق که به کوه نخودی معروف است از دیگر پروژه های در دست ساخت است که تکمیل این پروژه مکان مناسبی را برای دوچرخه سواران فراهم می کند.

نوروزی بیان کرد: این مکان که در مجاورت منطقه ۱۵ و یا همان خوراسگان قرار دارد فضای مناسبی برای ورزش و پیاده روی خواهد بود، به نوعی این مکان را شعبه دوم کوه صفه می توان خواند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خطوط مترو هم در حال ساخت است اضافه کرد: از این رو در روز جمعه بازدیدی را از روند ساخت خط دوم مترو در عمق ۳۰ متری منطقه زینبیه داشتیم و امیدواریم طبق قول های داده شده خطوط مترو احداث شود.

شهردار اصفهان اذعان کرد: با توجه به اینکه مردم این شهر با روند ساخت خط یک مترو آشنایی دارند از شهروندان دعوت می شود ما را با انتقادات و پیشنهادات خود آشنا کنند تا اشکالات احتمالی تکرار نشود.

نوروزی با اشاره به حادثه آتش سوزی در یکی از انبارهای روشن دشت که با تلاش ماموران آتش نشانی مهار شد خاطرنشان کرد: در این حادثه ۱۵ ایستگاه آماده باش بودند و در این حادثه شاهد حضور ۵ تن از روسای ایستگاه ها و مدیرعامل سازمان بودیم.

وی افزود: این ماموریت با حضور ۲۳ دستگاه خودروی سنگین و نیمه سنگین اطفا حریق، کنترل شد، هچنین تعدادی خودروی نجات نیز برای کمک به حادثه دیدگان اعزام شدند.

شهردار اصفهان پس از عرض خداقوت، تقدیر و تشکر از تلاش همه آتش نشانان گفت: امیدواریم که ۹ نفر مجروح شده در این حادثه وضعیتشان رو به بهبودی برود.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار