رشد 16 درصدی ترافیک پستی در استان اصفهان

مدیرکل پست استان اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون نسبت به مدت مشابه سال قبل ترافیک پستی در استان اصفهان ۱۶ درصد رشد داشت.

مدیرکل پست استان اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون نسبت به مدت مشابه سال قبل ترافیک پستی در استان اصفهان ۱۶ درصد رشد داشت.
به گزارش تسنیم، سعید رجالی در حاشیه بازدید از اداره پست اردستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اطلاعات 100درصد نقاط شهری اردستان به‌هنگام شده است، اظهار داشت: همچنین اطلاعات 70 درصد از نقاط روستایی این شهرستان نیز به‌هنگام شده است.
وی به پلاک‌کوبی 80 درصد امکان شهری اردستان اشاره کرد و افزود: با مساعدت شهرداری تا پایان سال تمام اماکن پلاک کوبی خواهند شد.
مدیرکل پست استان اصفهان با اشاره به انجام اقدامات زیربنایی و زیرساخت برای استقرار دولت الکترونیک بیان کرد: زمینه استقرار سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور در شهرستان اردستان انجام خواهد شد که این سامانه برای دسترسی بهتر، ساماندهی و جلوگیری از مباحث فساد اداری و زمین‌خواری ایجاد شده است.
وی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون حدود 20 میلیون مرسوله در استان وارد و خارج شده است، تصریح کرد: از این تعداد 9 میلیون مرسوله در تمام اماکن شهری و روستایی وارد و 11میلیون مرسوله از استان به سایر استان و نقاط خارج صادر شده است که شاهد رشد 16درصدی ترافیک پستی نسبت به مدت مشابه هستیم.
رجایی خاطرنشان کرد: در مورد خرید اینترنتی هم اقدامات خوبی انجام شده و امیدواریم با این اقدام سرانه مرسولات که عدد 8 است به میانگین جهانی که 43 است نزدیک شود.
وی با بیان اینکه 220خط پستی در نقاط روستایی و شهری ارتباط بین واحدهای پستی را برای انجام تعهدات در حداقل زمان و کیفیت بالاتر برقرار می‌کنند، گفت: 992 واحد پستی اعم از دولتی و خصوصی در استان با 650 نفر نیروی دولتی و بیش از 2هزار نفر نیروهای بخش خصوصی فعالیت می‌کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار