آمادگی مراکز درمانی و اورژانس برای پذیرش مصدومان زلزله

به گفته مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ،: مراکز آموزشی و درمانی و اورژانس استان برای کمک به کلیه آسیب دیدگان و حتی سایر استان‌ها آمادگی کامل دارد و خدمات لازم را به این مراجعان ارائه خواهد کرد.

اصفهان امروز: به گفته مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ،: مراکز آموزشی و درمانی و اورژانس استان برای کمک به کلیه آسیب دیدگان و حتی سایر استان‌ها آمادگی کامل دارد و خدمات لازم را به این مراجعان ارائه خواهد کرد. کیانوش جهانپور درباره وقوع زلزله در برخی مناطق استان اصفهان گفت: با توجه به زلزله‌ای که در این استان احساس شد، به‌طورقطع حساسیت مسئولان دستگاه‌های امدادی را بیشتر کرد. دکتر جهانپور افزود: در سطح استان، کلیه پایگاه‌های اورژانس در حالت آماده‌باش کامل هستند و در این خصوص آمادگی لازم در پرسنل اورژانس وجود دارد. جهانپور خاطر نشان کرد: برای تقویت امداد رسانی در استان‌های مرزی، اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های مرکز اورژانس استان به استان کرمانشاه اعزام شدند.
اهمیت حفظ بهداشت روانی هنگام وقوع زلزله
وی تصریح کرد: با توجه به این‌که زلزله یک حادثه ناخواسته است می‌تواند اثرات روانی فراوانی را برای افراد به وجود آورد که در اینجا حفظ بهداشت روانی و آرامش دادن به خانواده‌ها بسیار مهم است. مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان همچنین گفت: کودکان در سنی هستند که در معرض خطر جدی آسیب‌های روانی زلزله قرار دارند و باید والدین به‌خوبی ضمن حفظ جان فرزندان خود، سلامت روان آن‌ها را هم تأمین کنند تا در روزهای آینده دچار عوارض خاصی نشوند. در خاتمه جهانپور مردم را به حفظ آرامش و منع نشر شایعات در فضای مجازی توصیه کرد.
لازم به یادآوری است پنج بیمارستان استان برای خدمت رسانی به مجروحان در حال آماده باش هستند.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار