آمادگی آتش‌نشانی اصفهان برای کمک به آسیب دیدگان غرب کشور

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: آتش‌نشانی اصفهان آمادگی کامل دارد تا در صورت نیاز به یاری آسیب دیدگان در غرب کشور برود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: آتش‌نشانی اصفهان آمادگی کامل دارد تا در صورت نیاز به یاری آسیب دیدگان در غرب کشور برود.
محمد شریعتی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به زمین لرزه روز گذشته در غرب کشور اظهار داشت: از ساعت 21:52 که زمین لرزه در برخی نقاط اصفهان احساس زلزله شد تماس‌های بسیاری از سوی مردم با سامانه 125 شد.
وی با بیان اینکه تا ساعت 12 بامداد بیش از یک‌هزار تماس تلفنی با 125 برقرار شد، افزود: همکاران ما با ارائه توصیه‌ها مردم را به آرامش دعوت می‌کردند و در واقع ما بیشتر نگران اتفاقات بعد از پس لرزه بودیم، که ممکن بود لوله بخاری در اثر این لرزش‌ها جابجا شود که با یاری خدا و توصیه‌هایی که به مردم شد اتفاقی پیش نیامد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان بیان کرد: در همان لحظه با توجه به اینکه مرکز مدیریت بحران شهرداری اصفهان در ستاد فرماندهی آتش نشانی است جلسه‌ای با مدیریت بحران و افسران کشیک تشکیل شد و آنها در آماده باش قرار گرفتند.
وی ادامه داد: 4 افسر کشیک در 4 منطقه اصفهان در آماده باش کامل بودند، خودروهای آتش نشانی را در محطوطه‌ها قرار دادیم و تمام تجهیزات نیز آماده کار بودند.
شریعتی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برای هم وطنان‌مان در غرب کشور این اتفاق افتاد به دستور مدیرعامل آتش نشانی اصفهان با آتشپاد رضایی ،مدیر عامل آتش نشانی کرمانشاه ارتباط برقرار کرده و برای کمک به آسیب دیدگان اعلام آمادگی کردیم.
وی با بیان از استان‌های همجوار کرمانشاه برای کمک به آسیب دیدگان به آنجا اعزام شده‌اند، افزود: در حال حاضر هنوز کمکی از ما خواسته نشده اما به محض اعلام نیاز آمادگی کامل برای اعزام نیرو داریم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار