نطنز نیازمند توجه ویژه دولت در اعطای تجهیزات اطفاء حریق است

شهرداری نطنز نیازمند توجه ویژه دولت در اعطای تجهیزات اطفاء حریق در ساختمان‌های بلندمرتبه است. علی پیراینده شهردار نطنز در حاشیه بازدید از آتش‌نشانی و ماشین‌آلات خدمات شهری شهرداری نطنز بابیان این مطلب اظهار داشت: چند سالی است شهروندان به انبوه‌سازی روی‌آورند و اقدام به احداث ساختمان‌های بلندمرتبه کنند.

اصفهان امروز: شهرداری نطنز نیازمند توجه ویژه دولت در اعطای تجهیزات اطفاء حریق در ساختمان‌های بلندمرتبه است. علی پیراینده شهردار نطنز در حاشیه بازدید از آتش‌نشانی و ماشین‌آلات خدمات شهری شهرداری نطنز بابیان این مطلب اظهار داشت: چند سالی است شهروندان به انبوه‌سازی روی‌آورند و اقدام به احداث ساختمان‌های بلندمرتبه کنند.

وی افزود: متأسفانه اکثر ساختمان‌های بلندمرتبه نیز از امکاناتی همانند سیستم اعلام و اطفاء حریق بی‌بهره‌اند و هیچ‌گونه نظارتی بر روی این موضوع نشده است.

پیراینده تصریح کرد: شهرداری نطنز نیازمند توجه ویژه دولت در اعطای تجهیزات اطفاء حریق در ساختمان‌های بلندمرتبه است و با بروز هرگونه آتش‌سوزی و یا حادثه‌ای در طبقات بالا، امکان امدادرسانی به‌سختی وجود خواهد داشت.

وی افزود: خلأ در امکانات و تجهیزات آتش‌نشانی، خودروهای فرسوده و قدیمی، عدم وجود خودرو نردبان دار و عدم دسترسی آتش‌نشانی به برخی نقاط به علت کوچه‌های کم‌عرض و باریک از معضلات و مشکلات آتش‌نشانی شهرداری نطنز است.

شهردار نطنز بیان کرد: تاکنون تأییدیه ایمنی در ساختمان‌های بلندمرتبه وجود نداشته و امکانات آتش‌نشانی شهرداری نطنز نیز جوابگوی حادثه در نقاط بلند نیست.

وی در پایان تأکید کرد: از مسئولین شهرستانی، استانی و کشوری خواستاریم با توجه به اینکه نطنز باغات، ساختمان‌های بلندمرتبه و مکان‌های تاریخی فراوانی دارد که هرلحظه ممکن است حادثه‌ای در آن‌ها رخ دهد، نگاه ویژه‌ای داشته باشند و امکانات روز آتش‌نشانی را به این شهرداری اختصاص دهند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار