صحبت درباره آغاز مذاکرات موشکی اقدام علیه امنیت ملی است

نایب رئیس کمیسیون شوراهای مجلس : مذاکره در حوزه دفاعی و موشکی با هر قدرت خارجی به معنای تسلیم بی قید و شرط در برابر دشمنان ملت بود و هرگونه اظهارات در این خصوص اقدام علیه امنیت ملی است.

نایب رئیس کمیسیون شوراهای مجلس : مذاکره در حوزه دفاعی و موشکی با هر قدرت خارجی به معنای تسلیم بی قید و شرط در برابر دشمنان ملت بود و هرگونه اظهارات در این خصوص اقدام علیه امنیت ملی است.

به گزارش خانه ملت. امیر خجسته، ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حسن طهرانی مقدم، دستاوردهای راهبردی حوزه موشکی را نتیجه عشق بی حد و اندازه این شهید نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: وقتی شهرها و مناطق مسکونی کشورمان مورد تهاجم موشک های وارداتی حزب بعث قرار گرفت، هیچ قدرتی حاضر به کمک و حتی محکومیت این اقدام ناجوانمردانه ی رژیم بعث نشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس یادآور شد: با این حال امثال طهرانی مقدم ها با فعالیت شبانه روزی و از روی عشقی که نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی داشتند، اولین یگان های موشکی را تأسیس کردند و اینگونه موفق به خنثی کردن این توطئه استکبار جهانی علیه ملت مظلوم ایران شدند.

وی افزود: شهید طهرانی مقدم همچون خیل عظیم کاروان شهدای انقلاب اسلامی سال ها به صورت گمنام، مجاهدانه و بدون هیچ چشمداشتی برای تقویت امنیت جمهوری اسلامی ایران تلاش کرد و نابودی یک رژیم تروریستی و جنایتکار به نام اسرائیل هدفی مبنایی برای این شهید گرانقدر بود که نشان از عمق دیدگاه استراتژیک وی نسبت به آینده جهان اسلام و انقلاب اسلامی داشت.

خجسته در واکنش به انتشار برخی اخبار از مزیت های مذاکره و گفتگو در حوزه دفاعی و موشکی، این اظهارات را اقدام علیه امنیت ملی دانست و عنوان کرد: بودجه های دفاعی و نظامی برخی کشورهای منطقه چندین برابر کل بودجه های مصرفی چند کشور اروپایی است اما همین کشورها هیچگاه جرأت و توان رویارویی مستقیم با جمهوری اسلامی ایران را در خود نمی بینند.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این نعمت الهی و قدرت جمهوری اسلامی نتیجه مذاکره یا گفتگو با کشور هایی که کوچکترین درکی از صلح ندارند نیست بلکه صرفا از قدرت موشکی و سیاست های راهبردی است، لذا آزموده را آزمودن خطاست و مذاکره در حوزه دفاعی و موشکی با هر قدرت خارجی به معنای تسلیم بی قید و شرط در برابر دشمنان این ملت است و بایستی هر گونه اظهارات در این خصوص را اقدام علیه امنیت ملی تلقی کرد.

وی ضمن انتقاد از مواضع برخی کشورهای اروپایی در دفاع از برجام و دخالت های متعدد در حوزه هایی همچون صنایع دفاعی و موشکی اظهار داشت:حافظه تاریخی ملت ایران هیچگاه موارد متعدد خیانت های دول اروپایی را از یاد نخواهد برد و اروپایی ها لازم است اکنون از فرصت برجام به نحو احسن برای اثبات خود در مقابل ملت ایران استفاده کنند اما مواضع عجیب و دخالت های آشکار این دولت ها صرفا موجب افزایش بی اعتمادی ها می شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در پایان با بیان اینکه اروپایی ها در موضوع برجام بیشترین بهره را داشتند و کشور هایی همچون فرانسه با عقد قرارداد های متعدد اقتصادی، اقدام به نجات و ترمیم بخش عمده ای از اقتصاد خود کردند، خاطرنشان ساخت: مواضع موازی ماکرون با دشمنان ملت ایران و دخالت های رئیس جمهور فرانسه در امور مختلف جمهوری اسلامی ایران غیر قابل توجیه است


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار