سپاهان باید قربانی می‌شد تا دیگر باشگاه‌ها به خودشان آیند

مدیر امور مجوز حرفه‌ای باشگاه سپاهان گفت: اعتراض خود را جهت برسی مجدد مدارک صدور مجوز ارسال کرده‌ایم اما تا زمانی که ورزشگاه نقش‌جهان در چنین وضعیتی باشد امیدی به تغییر رای نداریم.

مدیر امور مجوز حرفه‌ای باشگاه سپاهان گفت: اعتراض خود را جهت برسی مجدد مدارک صدور مجوز ارسال کرده‌ایم اما تا زمانی که ورزشگاه نقش‌جهان در چنین وضعیتی باشد امیدی به تغییر رای نداریم.
محمد علی بصیریان در گفت‌وگو با تسنیم درباره صدور رای توسط کمیته بدوی و امکان وجود خطا و اشتباه در این کمیته اظهار داشت: سپاهان در مسائل مالی هیچ مشکلی ندارد و تنها به دلیل مشکلات عدیده ورزشگاه نقش جهان موفق به کسب مجوز حرفه‌ای نشدیم.
وی افزود: وضعیت مالکیت ورزشگاه نقش‌جهان هنوز مشخص نیست و نواقص جدی این ورزشگاه به ویژه در زمینه ایمن سازی و مسائل امنیتی دلیل عدم صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه بود.
مدیر امروز مجوز حرفه‌ای باشگاه سپاهان با بیان اینکه الزامات AFC در طول سال‌های اخیر در ارتباط با ورزشگاه‌ها تغییر کرده خاطرنشان کرد: پروژه این ورزشگاه با عنوان طرحی ملی به 30 سال قبل باز می‌گردد و معیارهای afc در این مدت تغییرات زیادی کرده که متاسفانه وضعیت فعلی نقش جهان با این الزامات، تفاوت‌های بسیاری دارد.
وی با اشاره به جایگاه سپاهان در فوتبال ایران و مصلحتی خواندن صدور مجوز برای برخی از باشگاه ها، تصریح کرد: سپاهان باید قربانی می‌شد تا باشگاه‌های دیگر به خود آیند و در حق این باشگاه اجحاف شده است.
بصیریان بیان کرد: ما همواره سعی کرده‌ایم تا مدارک واقعی و درست را ارائه دهیم و هرگز اقدام به صوری سازی نکرده ایم، کاری که 10 سال پیش سازمان لیگ و آقای نور محمدی انجام دادند. این کارها به چه قیمت صورت گرفته، به عنوان مثال در بحث خصوصی سازی کدام یک از باشگاه های ما خصوصی شده‌اند.
مدیر امروز مجوز حرفه‌ای باشگاه سپاهان اظهار داشت: اگرچه به رای صادره اعتراض نموده ایم اما تا زمانی که وضعیت ورزشگاه نقش‌جهان به همین صورت باشد، امیدی به تغییر رای نداریم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار