مسافران نوروزی در شهر اصفهان مشکل اقامت نداشتند

مسئول کمیته اسکان ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: طبق ارزیابی های انجام شده گردشگرانی که شهر اصفهان را برای مسافرت در نظر گرفته بودند، برای اقامت مشکلی نداشتند.

مسافران نوروزی در شهر اصفهان مشکل اقامت نداشتند

احمدرضا مرادی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: کمیته اسکان همزمان با آغاز فعالیت ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان، جلسات هماهنگی با دستگاه های مربوطه و اتحادیه هایی که در خصوص اقامت گردشگران فعالیت می کنند را برگزار و برنامه ریزی های خوبی انجام داد.
وی با اشاره به انجام پیش بینی های لازم برای در نظر گرفتن ظرفیت اقامت گردشگران، افزود: در این راستا اولویت اسکان به ترتیب شامل هتل ها و مهمانپذیرها، منازل استیجاری، مدارس آموزش و پرورش، تعدادی از خوابگاه های دانشجویی و در نهایت تنها محل اسکان روباز، کمپینگ باغ فدک بود که این محل ها از 26 اسفندماه همزمان با شروع سفرها در اختیار مسافران قرار گرفت.
مسؤل کمیته اسکان ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان ادامه داد: طبق ارزیابی های انجام شده گردشگرانی که شهر اصفهان را برای اقامت در نظر گرفته بودند، برای اقامت مشکلی نداشتند.
وی یادآورشد: در ایام نوروز کنترل افرادی که به صورت کلید به دست در کنار خیابان ها فعالیت غیر مجاز داشتند، با همکاری پلیس، دادستانی و کمیته قضایی شهر اصفهان انجام گرفت.
مرادی با بیان اینکه 100 واحد صنفی مشاوران املاک در سطح شهر برای اجاره منازلی که برای مسافران در نظر گرفته شده بود، اقدام کردند، گفت: برای اسکان گردشگران فرهنگی نیز 7 پایگاه آموزش و پرورش که 6 پایگاه آن در شهر اصفهان و یک پایگاه در خمینی شهر دایر شد، فعالیت داشتند.
وی اظهارکرد: خوابگاه های دانشجویی با استقرار نیروهای خود در ستادهای هدایت مسافران نوروزی نسبت به جذب گردشگران برای اقامت در خوابگاهها اقدام کردند.
مسئول کمیته اسکان ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به اینکه باغ فدک هم در نوروز 96 پذیرای میهمانان نوروزی بود، گفت: با توجه به شرایط جوی شهر اصفهان سعی شد حداقل مسافران در این محل اسکان داده شوند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار