رشته کانوپولو آینده ‌دارد

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی کانوپولوی بانوان گفت: از شنا به کانوپولو آمدم چون رشته شنا در ایران برای بانوان آینده‌ای ندارد اما کانوپولو آینده‌دار است.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی کانوپولوی بانوان گفت: از شنا به کانوپولو آمدم چون رشته شنا در ایران برای بانوان آینده‌ای ندارد اما کانوپولو آینده‌دار است.

مهنوش زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: مسابقات کانوپولوی قهرمانی آسیا از 19 تا 23 آبان ماه جاری در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی مالزی برگزار شد.

وی با بیان اینکه رقابت‌ها در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان صورت گرفت، افزود: در بخش بانوان در رده سنی جوانان حضور پیدا کردم که در این رده از استان اصفهان الهه عمرو سرمربی تیم بود و من و ستایش پیرنجم‌الدین جزو بازیکنان بودیم؛ در نهایت تیم عنوان دومی را کسب کرد و نایب‌قهرمان شد.

بازیکن تیم ملی که به تازگی از این رقابت‌ها به اصفهان بازگشته، عنوان کرد: با شرکت در این مسابقات اولین حضور ملی‌ام را تجربه کردم؛ سطح رقابت‌ها خوب بود و سنگاپور و چین رقبای اصلی‌مان محسوب می‌شدند نهایتا با شکست سنگاپور به فینال راه پیدا کردیم و حریف چین در این مرحله شدیم، با باختی که مقابل این تیم آوردیم بر سکوی دوم ایستادیم.

وی خاطرنشان کرد: اول شناگر بودم که مربی‌ام پیشنهاد داد در کانوپولو ادامه فعالیت دهم، الان 4 سال است که به طور حرفه‌ای کانوپولو کار می‌کنم؛ خیلی به این رشته علاقه دارم و می‌خواهم آن را ادامه دهم تا اینکه همیشه در تیم ملی فیکس باشم و در مسابقات جهانی و آسیایی شرکت کنم.

زارعی در پایان اذعان داشت: شنا برای بانوان در ایران خیلی آینده‌ای ندارد اما کانوپولو از رشته‌های آینده‌دار است که می‌توانیم خیلی خوب پیشرفت داشته باشیم و در یک سطح بالا به موفقیت برسیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار