خدا سایه اصفهان را از سر انقلاب کم نکند

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در جلسه‌ای خصوصی با رهبر انقلاب که استاندار و فرماندهان نظامی نیز حضور داشتند رهبر انقلاب فرمودند خدا سایه اصفهان را از سر انقلاب کم نکند.

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در جلسه‌ای خصوصی با رهبر انقلاب که استاندار و فرماندهان نظامی نیز حضور داشتند رهبر انقلاب فرمودند خدا سایه اصفهان را از سر انقلاب کم نکند.

به گزارش فارس، سردار مرتضی قربانی روز پنجشنبه در مراسم بزرگداشت حماسه ایثار مردم اصفهان در 25 آبان اظهار کرد: امروز مصادف با تشییع 370 شهید گلگون‌کفن استان مردپرور اصفهان است و به‌پاس تجدید میثاق و پیمان با شهدا، امام (ره) و ارزش‌های متعالی انقلاب و اسلام در اینجا جمع شده‌ایم. وی بابیان این‌که رمز عملیات محرم در سال 61 یا زینب (س) بوده است، افزود: در محرم این عملیات انجام شد و باید گفت اصفهان یک شهر پرنیرو از ارتش، سپاه، کمیته و بسیجی بوده است که روزهای اول جنگ وقتی تهاجم سنگینی علیه ایران شروع شد اولین نیروی‌های داوطلبی که از اصفهان عازم شد در خوزستان و کردستان جاگیر شدند. وی با اشاره به تعبیر امام خمینی (ره) از اصفهان، یادآوری کرد: حضرت امام (ره) فرمودند در کجای دنیا می‌توان شهری مانند اصفهان داشته باشیم و در جلسه‌ای خصوصی با رهبر انقلاب که استاندار و فرماندهان نظامی نیز حضور داشتند رهبر انقلاب فرمودند خدا سایه اصفهان را از سر انقلاب کم نکند. این فرمانده دوران دفاع مقدس تأکید کرد: چرا نباید وحدت داشته باشیم، اگر ولایت‌فقیه و مرجعیت دینی را نداشتیم نمی‌توانستیم یک متر از خاک خود را از دشمن پس بگیریم و در سایه اسلام، برادری و دفاع از ارزش‌ها به این پیروزی و عزت رسیدیم. قربانی تأکید کرد: در عملیات محرم رزمندگان با یک کوله‌پشتی و یک اسلحه در آب شهید شدند و شهادت در آب اجر و پاداش دو برابری دارد. مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به 23 هزار شهید استان اصفهان، مطرح کرد: امیدواریم خدا به عظمت این شهدا و 370 شهیدی که در آب شهید شدند باران رحمت را بر ما نازل کند، نباید بگذاریم دروغ در زندگی ما جایی پیدا کند. وی در پایان گفت: امروز رهبر انقلاب سکان‌دار نظام است و شرایط سخت‌تر از زمان امام (ره) است؛ اگر باهم باشیم و دست در دست از ارزش‌های شهدا و امام حمایت کنیم این استان سرآمد است همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند خدا سایه اصفهان را از سر انقلاب کم نکند می‌توانیم هم چنان مدافع انقلاب باشیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار